از صبح امروز تا دقایقی قبل در جلسه استیضاح و راگیری ، این شهردار یاسوج بود که بدون دغدغه به تماشای جنگ اعضای شورای شهر در جلسه استیضاح خود نشست و در آخر هم با بالا بردن دو انگشت خود به نشانه پیروزی ساختمان شورا را ترک کرد.
کد خبر: ۸۴۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 22 April 2020

 
شهردار یاسوج  با ۳ رای مخالف استیضاح و ۴ رای موافق استیضاح همچنان شهردار ماند و استیضاح وی به حد نصاب نرسید و رای نیاورد.
به گزارش نابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست سوال و استیضاح شهردار یاسوج با حضور 7 عضو شورای شهر و با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.
بعد از طرح سئوال‌های مختلف توسط اعضای شورای شهر مخالف شهردار، استیضاح نستهن مقدم به رای گذاشته شد که در پایان با رای اعضای شورا" مقدم" ابقاء شد.
علی اکبری‌تبار، محمدرحیم دهرابپور، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی به استیضاح شهردار یاسوج رای دادند که با رای مخالف کیوان آشنا، سید هدایت اکبری و فرشید احمدی‌کیش، استیضاح شهردار رای نیاورد و " نستهن مقدم " همچنان شهردار می‌ماند‌.
فرشاد نگین تاجی عضو شورای شهر یاسوج در این نشست سوال از شهردار را جزو وظایف ذاتی شورا دانست و گفت: هیچ گونه حب و بغضی در این زمینه وجود نداشته است.
وی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برای ما مهم است، افزود: اعضای شورای شهر با داشتن تفکر و گرایش‌های مختلف سیاسی و قومی مختلف به نستهن مقدم برای شهردار شدن رای دادند و امروز برخی سوال داشتند.
مبارزه نفس گیر اعضای شورا با هم و ‌پیروزی راحت مقدم !
پس از گذشت ۱۰ روز از اولین نشست سوال از نستهن مقدم شهردار یاسوج که به عدم قانع شدن دو تن از اعضای سوال کننده منجر شد ، از صبح امروز تا دقایقی قبل در جلسه استیضاح و راگیری ، این شهردار یاسوج بود که بدون دغدغه به تماشای جنگ اعضای شورای شهر در جلسه استیضاح خود نشست و در آخر هم با بالا بردن دو انگشت خود به نشانه پیروزی ساختمان شورا را ترک کرد.
جلسه استیضاح امروز دو بخش کاملا مجزا داشت ! 
بخش اول مربوط به سوالات معمول در جلسه استیضاح بود که طبق روال معمول پاسخ داده شد .
بخش دوم مربوط به جنگ و جدل های مربوط به فضای حاکم بر جلسه بود که بیشتر حاوی نشانه های متعددی از استفاده از این جلسه برای تسویه حساب های شخصی برخی اعضای شورای شهر بود.
نستهن مقدم بر خلاف ده روز پیش امروز بدون از دغدغه و جنگ و جدل پاسخ می داد و حتی گاهی مواقع موافقان خود را که کاملا مشخص بودند به خویشتنداری در مقابل سوال کنندگان دعوت می کرد !
البته یکی دو نفر از اعضای شورا که اصرار داشتند حمایت خود از شهردار را به صراحت اعلام کنند ، در میان سخنان برخی اعضا از جمله دهراب پور با نیشخندهایی جلسه را به حاشیه بردند تا جایی که دهراب پور خطاب به یکی از این اعضا گفت ، این جلسه استیضاح شهردار است و شما عضو شورا هستید ، قابل قبول نیست اینگونه همانند وکیل جلوتر از شهردار پاسخ سوالات را بدهید . 
دهراب پور خطاب به این عضو شورا گفت : آقای مقدم شهردار است و می تواند به سوالات از خود پاسخ دهد پس اینگونه شان شورا را پایین نیاورید.
لازم به توضیح است در این جلسه استیضاح ، این اعضای شورای شهر بودند که همدیگر را تحمل نمی کردند و می توان گفت مقدم با اطلاع از این وضعیت حاکم بر شورا از پیروزی خود اطمینان کامل داشت!
تابناک کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تلاش خواهد کرد برخی از جزئیات این نشست را بصورت مستند در اختیار مخاطبان قرار دهد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
کلان گیج شدم اینجور که نوشتیداکبری تبار نگین تاجی خوبانی ودهرابپور که میشه ۴ نفر اسم بردید که موافق استیظاح بودن .وسه نفر مخالف .چطور رای اورد ؟؟؟
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
الله اکبر ۴ نفر اسم بردید که موافق استیظاح بودن و ۳ نفر اسم بردید که مخالف .اخر خبر هم نوشتید ۳نفر موافق و۴ نفر مخالف .این خبر احساس ایکنم مشکل داره .قاطی پاتییه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
گیریم که اعضای شورا را فریفتید با دست انتقام روزگار چه می کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار