عباس قهرمانی با بیان اینکه بر آن شدیم از این ظرفیت بهره‌برداری کرده و مسابقات تخصصی رشته‌های مختلفی که امکان برگزاری را دارد را اجرا کنیم افزود: در اولین گام در رشته کونگ‌فو این امر رخ خواهد داد که از تاریخ هفتم تا دهم ماه جاری این مسابقات برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 25 April 2020
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: نخستین دوره رقابت‌های مجازی کونگ‌فو در استان همدان از فردا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، قهرمانی با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی ورزشی، اظهار کرد: جشنواره استانی ورزش در خانه با استقبال هم استانی‌ها روبرو شد و تأثیرات آن در این مهم را خوب ارزیابی کردیم.

وی با بیان اینکه بر آن شدیم از این ظرفیت بهره‌برداری کرده و مسابقات تخصصی رشته‌های مختلفی که امکان برگزاری را دارد را اجرا کنیم افزود: در اولین گام در رشته کونگ‌فو این امر رخ خواهد داد که از تاریخ هفتم تا دهم ماه جاری این مسابقات برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: این دور از مسابقات در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان همدان به همت هیأت کونگ‌فو و اداره روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید ویدئو تهیه شده خود را به شماره‌های ۰۹۳۵۸۳۵۳۹۱۷ و ۰۹۱۸۹۱۱۸۷۳۴ در فضای مجازی ارسال کنند گفت: نتیجه مسابقات پس از پایان مهلت شرکت در رقابت‌ها و بررسی داوران از طریق هیأت کونگ‌فو استان همدان اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار