برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان بوشهر به 1500 میلیارد تومان اعتبار نیازاست. به گزارش تابناک بوشهر : در حالی که «ب-ز» متهم فساد بزرگ اقتصادی 3000 میلیارد تومان از پول های نفت را اختلاس کرده است که با نیمی از آن مبلغ می شد استان بوشهر را آباد کرد.
کد خبر: ۸۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 27 August 2015

مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم افتتاح و عملیات اجرایی پروژه‌های بوستان ارم در خورموج، قطعه دوم خورموج به مل‌گل، گازرسانی به بحیری، احداث چمن مصنوعی و مرغداری در لاور شرقی، گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان به 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و در هفته دولت 409 پروژه با اعتبار 309 میلیارد افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر افزود: در شهرستان دشتی 56 پروژه با اعتبار 86 میلیارد اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای پروژه امید 11 زمین چمن مصنوعی در 11 روستا و 6 زمین در 4 شهر همراه با احداث بوستان‌های شهری و روستایی در روستاهای بالای 500 اتفاق می‌افتد.

سالاری تصریح کرد: برای لایروبی بندر لاور در دشتی پیمانکار مشخص و تجهیزات کارگاهی نیز دائر کرده و تا دو سال آینده به بهره‌برداری رسیده و کارخانه سیمان نیز تا سال آینده آغاز به کار خواهد کرد.

فرماندار دشتی نیز گفت: در آستانه سومین سال خدمتگزاری دولت با حمایت مقام معظم رهبری بستر رشد و شکوفایی فراهم‌ شده و در نسل جوان نشاط و شادابی خوبی ایجاد شده است. 

غلامرضا مهرجو افزود: از آغاز بکار دولت تدبیر و امید در شهرستان دشتی با پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش مدیران اقدامات مؤثری انجام‌ گرفته و در هفته دولت نیز 75 پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی در لاور شرقی با اشاره به پروژه‌های اجرایی در دشتی گفت: 11 زمین چمن مصنوعی در روستاهای لاور شرقی، سرمک، کلل، چاوشی، کردوان علیا، کردوان سفلا، گلستان، بنیاد، لاور ساحلی، تلخو و باغان احداث می‌شود و امید است در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

حمید حیدری ادامه داد: اعتبار هر زمین چمن 190 میلیون تومان است که مجموعاً 2 میلیارد و 90 میلیون تومان هزینه دربردارد.

 وی اضافه کرد: 74 روستای بالای 20 خانوار در دشتی وجود دارد که یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای احداث بوستان اعتبار می‌شود که شامل پارک و وسایل بازی کودکان است.

حیدری اضافه کرد: در همه روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی اجرا می‌شود و علی‌رغم میانگین 45 درصدی کشور در دشتی 83 درصد بوده و رتبه اول استان در کیفیت برتر طرح هادی داراست.

همچنین پروژه گازرسانی به روستای بحیری نیز آغاز شد و در مجموع 24 روستای دیگر دشتی نیز با اعتبار 21 میلیارد تومان صاحب گاز می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار