تابناک گیلان گزارش می دهد ؛
گفتنی است ۲۰ مرداد گذشته حجت الاسلام سعید مهدوی سخنران مراسم روز شهادت امام جعفرصادق(ع) بود که سخنرانی های وی متضاد با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال هم دلی و هم زبانی و تخریب تیم مذاکره کننده هسته ای کشور بود که بارها توسط رهبر انقلاب امین و غیور خطاب شدند.
کد خبر: ۸۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 29 August 2015
همایش بدون مجوز لبیک یا امام(ویژه فعالان فرهنگی) که قرار بود عصر چهارشنبه در کانون زینبیه برگزار شود با دستور فرماندار لنگرود لغو شد.

تابناک گیلان: خدمت بزرگ مشروطه‌خواهان به کشور، معطوف کردن توجه مردم به اهمیت و ضرورت قانون بود. هرچند هنوز جامعه ايراني از بی‌توجهی به قانون و عمل به خلافش به ویژه در سال‌های اخیر رنج برده و می‌برد اما نقطه آغاز قانون شناسي و قانون‌گذاري را مي‌توان در كلام مشروطه‌خواهان مشاهده كرد.

در اين دوره مردم پذيرفتند كه پيش از هرچيز قانون نياز است،سيد جمال الدين واعظ يكي از رهبران مشروطه طي خطابه‌اي بيان كرده بود هيچ چيز مملكت را آباد نمي كند مگر مطابعت و احترام به قانون و گفته بود اطفال بايد قانون بخوانند و بدانند هيچ معصيتي در شريعت بالاتر از مخالفت با قانون نيست.

همایش بدون مجوز لبیک یا امام(ویژه فعالان فرهنگی) که قرار بود عصر چهارشنبه در کانون زینبیه برگزار شود با دستور فرماندار لنگرود لغو شد.

به گزارش تابناک گیلان
، این همایش که برنامه ریزی آن توسط جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان لنگرود انجام شد، قرار بود راس ساعت ۱۷:۱۵ چهارشنبه و با سخنرانی حجت الاسلام سعید مهدوی مسئول جبهه فرهنگی انقلاب استان گیلان در کانون زینبیه برگزار شود که با دستور فرماندار لنگرود این همایش لغو و با هماهنگی هایی که با مسجد شهدا(امینی) انجام شد مراسم به این مکان منتقل گردید.

مسئول روابط عمومی جبهه فرهنگی انقلاب لنگرود، با بیان اینکه تعدادی از اعضای جبهه فرهنگی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه در کانون زینبیه برای تدارک برگزاری همایش در کانون حضور داشتند، گفت : حدود یک ساعت قبل از برگزاری مراسم، مسئول کانون زینبیه طی تماس تلفنی با یکی از اعضای جبهه فرهنگی، خبر از لغو این همایش و ترک کانون را اعلام کرد و گفت جمشید لاهوتی رئیس آموزش و پرورش خبر داده است که برای  این همایش مجوزی از سوی فرمانداری اخذ نشده و فرماندار لنگرود برگزاری این همایش را رسیدن به اهداف سیاسی میداند و این مراسم باید لغو شود.


لغو یک همایش جهت دار سیاسی در نقاب فرهنگ


گفتنی است ۲۰ مرداد گذشته حجت الاسلام سعید مهدوی سخنران مراسم روز شهادت امام جعفرصادق(ع) بود که سخنان متضاد وی با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال هم دلی و هم زبانی و تخریب تیم مذاکره کننده هسته ای کشور همراه بود که این تیم بارها توسط رهبر انقلاب امین ، غیور و انقلابی خطاب شدند.

گفتنی است که فرماندار لنگرود در همان زمان نسبت به صحبت های مهدوی واکنش نشان داده بود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ملایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
تیتر و مقدمه نوشتار شما نا حق بودن جبهه فرهنگی را القا می کند.اما ماجرای تعریف شده بر بی قانون بودن ماجرا استدلال نمی کند.
جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان لنگرود دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات است و برای انجام همایش، یک قرار داد رسمی با آموزش و پرورش امضا کرد و مبلغ صد هزار تومان به حساب این نهاد واریز نمود.
اگر به بی قانونی باشد این آموزش و پرورش بود که بدون هماهنگی با فرمانداری قرارداد را امضا کرد .و همچنین این فرمانداری است که بدون تحقیق جمع و گروه قانونی ای را متضرر نموده است.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
ادم عاقل مهدوی رو دعوت نمی کنه. ممنون فرماندار
احمدی خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
این جبهه اصلا فرهنگی نیست
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
کسانی که خبر از سخنان حجت الاسلام مهدوی ندارند نباید ایشان را متهم کنند که کلامی متضاد با رهبری گفتند بلکه سخنان ایشان حول حواشی توافق در کشور بود .
ضمنا برنامه لغو شده توسط فرماندار فقط شامل مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی شهرستان بوده به دور از هر بحث سیاسی مشخص گردید هم نا امیدی پیروان خط امام و رهبری........................
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
مگه میشه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با تفکرات مقام معظم رهبری مشکل داشته باشن؟
خیلی بی معرفت هستین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار