محمد دستورانی:
به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان گفت: در راستای سیاست‌های وزارتخانه آموزش و پرورش، ۸۲ درس نامه برای دانش آموزان استان در سامانه شاد تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۴۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 29 April 2020

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان: ضرورت تبیین معارف و روایت خاطرات ...

مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد ضمن بیان اینکه بر اساس آمار، ۹۹ درصد از مدیران مدارس، ۷۱ درصد معلمان، ۵۴ درصد دانش آموز عضو سامانه شاد هستند، ابراز کرد: در ماه‌های گذشته ۹۵ درصد کلاس‌ها در بستر سامانه شاد برگزارشده است.

وی بیان کرد: در اوایل اسفند ۹۸، با شیوع کرونا ویروس افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای مقابله با این ویروس اعتبار در قالب سرانه بهداشت به مدارس استان پرداخت شد.

محمد دستورانی افزود: ۸۳ درسنامه برای دانش آموزان مقاطع مختلف در بستر فضای مجازی و سامانه شاد در استان سمنان تشکیل و ۱۶۰ مشاور در قالب صدای آشنا به صورت کتبی و در فضای مجازی پیام‌های آموزشی برای دانش آموزان ارسال می‌کنند.

دستورانی با بیان اینکه شش هزار نفر از معلمان استان سمنان در دوره‌های آموزشی مقابله با کرونا در ماه‌های گذشته شرکت کردند، تاکید کرد: طی دو مرحله در هفته‌های گذشته، مدارس و کلاس‌های درس ضدعفونی شد و با اجرای طرح‌های آموزشی در بستر فضای مجازی و ۲۲۰ محتوای درسی، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی کلاس‌های آموزشی فراهم شد.

وی همچنان افزود: امتحانات نهایی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۸ خرداد تا چهار تیر امسال انجام می‌شود و کنکور ۹۹ در ماه مرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه ۱۰۶ درس‌نامه با هدف استفاده از دانش آموزان کمتر برخوردار از سوی اداره کل تهیه و تقدیم دانش آموزان قرار گرفته است، گفت: در بحث سوادآموزی نیز با فیلم‌های کوتاه، تهیه پوستر و… برای ادامه فعالیت تدریس برای سوادآموزان اقدام‌های لازم با توجه به شیوع کرونا ویروس انجام شده است.

دستورانی درباره روز معلم نیز صحبت کرد و افزود: در هفته گرامیداشت معلم برنامه‌های خوبی در استان سمنان تدارک دیده شده که آئین کلنگ‌زنی مسکن فرهنگیان، بهره‌برداری از مرکز فرماندهی راهبری شبکه شاد و دیگر برنامه‌های آموزشی در بستر فضای مجازی، تجلیل از ۱۲ معلم نمونه استان، تجلیل از ۴۰ معلم ویژه نمونه شهرستانی، آئین گرامیداشت مقام معلم با حضور مسئولان از جمله برنامه‌های این آئین است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار