ممکن است به طور طبيعي جزء آن دسته افرادي باشيد که صبح زود از خواب بيدار مي شويد بنابر نتايج تحقيقات 10 درصد از انسان ها به طور طبيعي صبح زود از خواب بيدار مي شوند. اگر شما هم جزء اين دسته افراد هستيد، سحرخيزي به شما کمک خواهد کرد تا بازدهي خود را افزايش داده و از موفقيت بيشتري برخوردار شويد.
کد خبر: ۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 28 August 2015
شما در يک شرکت خوب مشغول به کار خواهيد شد
بسياري از افراد موفق عرصه کسب و کار و تجارت صبح زود از خواب بيدار مي شوند. براي مثال ”ايندرا نويي” رييس شرکت پپسي (4 صبح)، "تيم کوک” رييس شرکت اپل (4:30 صبح) و "ريچارد برانسون” (5:45) از خواب بيدار مي شود.

شانس بيشتري براي خوردن يک صبحانه عالي خواهيد داشت
طبق نتايج تحقيقي از مرکز بهداشت دانشگاه هاروارد، افرادي که صبحانه نمي خورند بيشتر در معرض خطر بيماري هاي قلبي قرار دارند. اگر صبح زود از خواب بيدار شويد زمان کافي براي خوردن يک صبحانه کامل را خواهيد داشت.

از سلامت بيشتري برخوردار خواهيد بود
در مقاله اي از انجمن روانشناسي آمريکا بيان شده است افرادي که صبح زودتر از خواب بيدار مي شوند از سلامت جسمي و روحي بيشتري برخوردارند.

از بازدهي بيشتري برخوردار خواهيد بود
افراد سحرخيز هم مانند بقيه بعداز ظهر انرژي خود را از دست مي دهند، اما صبح خود را با بازدهي بالاتري آغاز مي کنند.

فعال تر خواهيد بود
بنابر نتايج تحقيقات دانشگاه هاروارد، افرادي که صبح زود از خواب بيدار مي شوند بازدهي بالاتري دارند و درنتيجه فعاليت بيشتري داشته و از موفقيت بيشتري برخوردار خواهند شد.

دچار اضافه وزن نمي شويد
نتايج تحقيقات دانشگاه درکسل نشان داد افرادي که صبح زود از خواب بيدار مي شوند، نسبت به افرادي که طول شب را بيدارند، از شاخص توده بدني پايين تري برخوردارند.

زمان بيشتري را در طول روز در اختيار خواهيد داشت
اگر هر روز صبح يک ساعت زودتر از خواب بيدار شويد، در طول سال 15 روز زمان بيشتر در اختيار خواهيد داشت که مي توانيد اين زمان اضافي را به ورزش، مديتيشن و خوردن صبحانه، مطالعه اخبار يا هر کاري که دوست داريد اختصاص دهيد.

عوامل کمتري باعث ايجاد اختلال در تمرکز شما خواهند شد
همانطور که در نيمه هاي شب تماس هاي تلفني، پيام هاي متني و افراد کمتري باعث ايجاد اختلال در تمرکز انسان مي شوند، صبح زود هم از همين ويژگي برخوردار است و فرد مي تواند کل زمان را به خود اختصاص دهد.

شما با روند طبيعي زمين سازگار خواهيد شد
بسياري از حيوانات روند بيولوژيکي بدن خود را با طلوع و غروب خورشيد هماهنگ مي کنند. افرادي هم که صبح زود از خواب بيدار مي شوند با اين ريتم طبيعي هماهنگ مي شوند.

افراد شادتري خواهيد بود
طبق نظر محققان دانشگاه تورنتو، افرادي که صبح زود از خواب بيدار مي شوند به نسبت بقيه شادتر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار