فرماندار نمین گفت: تا دهه فجر امسال با اتمام عملیات اجرایی لوله گذاری به روستاهای این شهرستان، جشن سبز تکمیل گازرسانی در نمین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 29 August 2015

به گزارش خبرنگار مهر،فرهاد عبدالعلی پور شامگاه جمعه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی نمین به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: ۹۵ درصد از روستاهای این شهرستان برخوردار از گاز طبیعی است.

وی با اذعان به باقی ماندن پنج روستا ادامه داد: با کلنگ زنی عملیات گازرسانی به این روستاها و بهره برداری در دهه فجر می توانیم اولین شهرستانی باشیم که جشن سبز را در استان اردبیل برگزار می کند.

فرماندار نمین از جمله مهمترین نیازهای توسعه این شهرستان را بانک اطلاعاتی منسجم عنوان و اضافه کرد: نبود بانک اطلاعاتی موجب شده آمار صحیحی مبادله نشود و بنده به ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی تاکید دارم.

عبدالعلی پور به بهره برداری از ۳۳ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: از جمله مهمترین این پروژه ها آسفالت خیابان های شهر نمین، آسفالت معابر روستایی، افتتاح مدرسه هشت کلاسه روستای آلادیزگه، پروژه های برق رسانی، بهره برداری از سنگ فرش سایت گردشگری فندقلو و اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این در هفته دولت از کارخانه های خوراک دام و طیور زیبا دان، کارخانه جو پوست کنی، کارخانه کنسرو ماهی سرو تن آریا، کارخانه تولید نشاسته آرتا کیمیا دشت سبلان و کارخانه مونتاژ تبلت پیشگامان سبلان به بهره برداری رسیدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار