کد خبر: ۸۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 29 August 2015

مدیر روابط عمومى هیئت فوتبال گیلان گفت: حضور دو تیم گیلانى در جمع پنج تیم برتر مرحله نهایى لیگ برتر فوتبال ایران نشان از قدرت فوتبال ساحلى گیلان دارد.

مجتبى پوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به پیروزى دو تیم قوى سپید انزلى و خزر رودسر در هفته ماقبل پایانى لیگ برتر فوتبال ساحلى کشور، گفت: متأسفانه با شکستى که تیم لسمان مروارید رشت این هفته متقبل شد، کارش براى بقا در لیگ برتر بسیار سخت شده است.

وی در ادامه افزود: در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلى کشور تیم قوى سپید بندرانزلى در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه در یک هوای نامساعد جوی و ریزش ریزگردها موفق شد به لطف داشتن چند بازیکن ملی‌پوش با نتیجه 5 بر 3 به تیم موج گناوه را شکست دهد و موقعیت خود را در بالاى جدول تثبیت کند.

مدیر رسانه‌اى هیئت فوتبال با اشاره به شکست خوردن دو نماینده دیگر گیلان در مسابقات رو در رویشان برابر این تیم افزود: تیم موج گناوه در دیدارهای خانگی خود توانسته بود دو نماینده گیلان را شکست دهد و در این دیدار قوى سپید بندرانزلى موفق شد تا با پیروزى در این دیدار علاوه بر مسجل کردن صعودش به مرحله نهایى این رقابت ها، انتقام دو تیم هم استانى خود را در این بازى حساس بگیرد.

پوربخش در ادامه با اشاره به پیروزى خزر رودسر در مسابقه حساس این هفته خود گفت: این دیدار در یک هوای ابری در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد و تیم میزبان برابر حریف خود به برتری 3 بر 2 دست یافت تا با 18 امتیاز، جایگاه خود را در مکان پنجم تثبیت کند.

وى اظهار داشت: خزر رودسر با 18 امتیازى که از 11 بازى کسب کرده است بر روى سکوى پنجم جاى گرفت و با توجه به اختلاف چهار امتیازى‌اش با تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان بدون توجه به بازى هفته آینده توانست به دور نهایى صعود کند.

مدیر روابط عمومى و رسانه‌اى هیئت فوتبال در ادامه افزود: در دیگر مسابقه‌اى که این هفته برگزار شد، تیم لسمان مروارید خزر رشت با نتیجه 6 بر 4 برابر تیم زینت گستر نوشهر شکست را پذیرا شد تا شانس بقایش در لیگ برتر کاهش یابد.

پوربخش اظهار داشت: در حال حاضر تیم لسمان رشت با چهار امتیاز و یازده بازى در رده دوازدهم جدول سیزده تیمى لیگ برتر جاى دارد و با توجه به سقوط دو تیم به لیگ دسته اول و فاصله دو امتیازی لسمان با تاک تیران رده یازدهمى، در هفته آینده لسمان تنها با پیروزى سه امتیازى مى‌تواند شانسى براى بقا داشته باشد.

وى افزود: در هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، 13 تیم حضور دارند که براساس برنامه از پیش تعیین شده دپارتمان فوتبال ساحلی قرار است، پنج تیم برتر در یک مرحله نهایى گروه و به‌صورت رفت و برگشت با هم مسابقه دهند تا قهرمان لیگ مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار