جمعی از بازنشستگان ذوب‌آهن روز شنبه با اجتماع در مقابل استانداری اصفهان رسیدگی به مطالبات خود را از سوی مسوولان امر خواستار شدند.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ 16 May 2020

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در حاشبه برگزاری این اجتماع خواسته آنان را بحق دانست، اظهارداشت: مهمترین خواسته این بازنشسته‌ها ارائه خدمات بیمه درمان، بیمه عمر و حوادث از طرف صندوق فولاد به آنهاست.

مجتبی احمدی تعداد بازنشستگان اجتماع امروز را دست‌کم ۵۰۰  نفر اعلام و اضافه کرد: صندوق فولاد از خدمت رسانی به بازنشستگان ذوب آهن خودداری می کند اما انجام این مهم را از وظایف شرکت ذوب آهن می‌داند.

وی ادامه داد: شرکت ذوب آهن اصفهان هم حکمی را از دادگاه علیه صندوق فولاد گرفته و بر اساس آن از ارائه خدمات به بازنشستگان امتناع می‌کند.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان گفت: بازنشستگان ذوب آهن امروز مقابل استانداری اصفهان جمع شدند تا تکلیفشان را مشخص کنند که رفع مسائل و مشکلات آنها با کدام دستگاه است.

به گفته وی قرارداد این بازنشستگان از هفدهم خردادماه سال جاری با این صندوق به پایان می‌رسد و پس از آن با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

احمدی اضافه کرد: امروز قرار شد جلسه‌ای برای حل مشکل بازنشستگان با حضور مسوولان صندوق فولاد، وزارتخانه و ذوب آهن برگزار شود و مطابق آیین نامه استخدامی فولاد برای همیشه به این موضوع خاتمه دهند.

وی گفت: این بازنشستگان اجرای تبصره پنج ماده ۱۰۹ آیین نامه استخدامی فولاد را خواستار شدند و مقرر شد دلیل اجرایی نشدن این تبصره را در جلسه مورد نظر مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار