با حضور استاندار بوشهر؛
با حضور استاندار بوشهر، طرح آبخیزداری جم کلنگ‌زنی شد و سه پروژه مهم دیگر نیز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 29 August 2015
مصطفی سالاری عصر شنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی غدیر چاهه جم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: همدلی و همگرایی بسیار خوبی بین مسئولان و مردم شهرستان جم برقرار است.

وی افزود: مردم شهرستان جم به خصوص روستاهای شهرستان سطح بالایی در مشارکت عمومی دارند.

سالاری در زمینه فرماندار شهرستان نیز گفت: انتصاب فرماندار توانمند در شهرستان جم مد نظر ما بود و امروز دیدیم که مردم و شوراها از عملکرد فرماندار جدید شهرستان راضی هستند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز طرح آبخیزداری جم با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال از طریق حمایت وزارت نفت کلنگ‌زنی شد و با اجرای این طرح، سفره‌های زیرزمینی جم تقویت می‌شود.

سالاری افزود: در زمینه بحران آب جم نیز راه میان مدت از طریق آب شیرین کن ها، بخشی از آب جم تامین می شود.

وی گفت: مجوز احداث آب شیرین کن برای جم با مجوز روزانه ۱۰ هزار متر مکعب از وزارت نیرو جذب شده است و این پروژه در حال اجرایی شدن است.

نماینده عالی دولت در استان بوشهر افزود: توسعه امکانات در روستاها از برنامه های استانداری است و به همین منظور در ۳۸ روستای جم پارک ایجاد می شود.

سالاری خاطرنشان کرد: اجرای جاده ایمن جم به ریز نیز با اعتبار اولیه ۲۰۰میلیارد ریال در آینده نزدیک از سر گرفته می شود.

وی ادامه داد: در زمینه گردشگری جم نیز در تپه چگاسه اقدامات خوبی انجام می‌شود.

امروز با حضور استاندار بوشهر، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای و مسئولان شهرستان جم طرح آبخیزداری جم، ریز و باغان در روستای تشان با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

پروژه‌های سالن ورزشی غدیر روستای چاهه جم با اعتبار ۱۰میلیارد ریال و بلوار امیر کبیر شهر ریز با اعتبار ۲۵میلیارد ریال و گازرسانی به روستای چم چشمه نیز با حضور استاندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی افتتاح شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار