تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 21 May 2020

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی حسن زاده مدیر سابق شهرستان بویراحمد در آئین تودیع خود ضمن گرامی داشت روز قدس و تبریک پیشاپیش عید فطر ، گفت : در زمان بیش از دو سال مدیریت خود بر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تلاش کردم فضای همدلی بر این دستگاه آموزشی و تربیتی حاکم باشد.
حسن زاده افزود : با همکاری و همدلی مجموعه همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان ، توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم و اگر احیانا قصوری هم صورت گرفته است ، طلب پوزش دارم.
وی با اشاره به عملکرد مجموعه مدیریت آموزش و پرورش گفت : در کنکور سال گذشته فقط یک مدرسه ما به اندازه کل استان قبولی پزشکی داشته است.
حسن زاده افزود : در مسابقات قرانی از 90 نفر رتبه برتر 56 نفر از شهرستان بویراحمد بود . ضمن اینکه رتبه برتر مسابقات ورزشی در 6 رشته هم از این شهرستان بود.
در ادامه این مراسم ، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : ما مسئول فرهنگ ، آموزش و تربیت در این استان هستیم پس باید در کنار هم کوشش و تلاش کنیم.
اردشیر یاری افزود : از زحمات آقای حسن زاده برای خدمت به عنوان مدیریت بر آموزش و پرورش بویراحمد تقدیر و تشکر می کنیم و از آقای دلشاد هم که این مسئولیت را بر عهده گرفتند تقدیر می کنم.
سخنران پایانی این مراسم ، کورش دلشاد مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بود که طی سخنانی مهمترین اصول مدیریتی خود را مطرح کرد.
دلشاد پایه های مدیریت خود را بر چند اصل مهم از جمله عدالت و صداقت مطرح کرد و گفت : بزرگمرد منادی عدالت حضرت علی (ع) بود که البته منظور از عدالت علی , عدالت اجتماعی و مساوات است و اگر مدیریت را یک ساختمان فرض کنیم فنداسیون و زیربنای آن عدالت است.
وی ادامه داد : صداقت یکی دیگر از پایه های مدیریت است که باعث حفظ آبروی شخص می شود و اساس توانمندی مدیر خواهد بود به گونه ای که مولای متقیان تاکید می کند مسئولیت ها را به اهل صدق واگذار کنید.
 دلشاد گفت : مدیری که صداقت نداشته باشد ، وجاهت اجتماعی پیدا نخواهد کرد.
وی یکی دیگر از پایه های مدیریت را مشورت عنوان کرد و گفت : اگر مدیری بخواهد به دنبال موفقیت است باید به مشورت اهمیت زیادی بدهد.
دلشاد امانت داری را اصلی ترین وظیفه یک مدیر دانست و افزود : مسئولیتی که به یک شخص سپرده می شود ، امانت است و بزرگترین خیانت ، خیانت یک مدیر مجموعه خود است چنانکه حضرت علی بزرگترین خیانت ، را خیانت به امت می داند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم از زحمات علی حسن زاده تقدیر و حکم مدیریت کورش دلشاد بر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به وی اعطا شد.
پس از پایان مراسم تودیع و معارفه بلافاصله نشست مدیریت جدید با معاونین و با حضور علی حسن زاده و دکتر شریعتی مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان در اتاق مدیریت برگزار شد که در این نشست علی حسن زاده اعلام کرد در هر لحظه از شبانه روز آماده کمک به مدیریت جدید خواهد بود.
لازم به توضیح است ، گزارش مفصل به همراه حواشی و فیلم های این آئین در گزارش اختصاص تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بويراحمد
|
United States
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
حكومت زارع تموم شد حكومت تامرادي ها شروع شد
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
به حال استانی که مدیری با این تفکر چند سال رئیس آموزش و پرورش مرکز استانش بود باید بر سر کوفت و لباس سیاه پوشید و تاسف خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
پایان حکومت زارعیسم اغاز حکومت روشنفکریسم
روزگار همینه چند روزی به کامت چند روزی بر علیهت
فرزاد ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
برای یک تودیع ومعارفه ساده چرا باید این قدر سالن شلوغ باشد بااین اوضاع کرونا؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار