فرماندار دشتی مطرح کرد
فرماندار دشتی گفت: با بهره‌برداری از کارخانه سیمان مند دشتی، اسکله لاور ساحلی و شروع عملیات پارس شمالی تحول عظیمی در شهرستان دشتی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 30 August 2015
غلامرضا مهرجو صبح امروز در همایش عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی دشتی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و سرمشق برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار دشتی افزود: دولت تدبیر و امید در چند سال اخیر اقدامات خوبی در عرصه‌های مختلف شروع کرده که برخی از آن‌ها به نتیجه رسیده و برخی نیز در دست اجرا است که این امر باعث رشد و تعالی جامعه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای اصلی دولت تدبیر و امید جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای است خاطرنشان کرد: در سال گذشته با عنایت دولت تدبیر و امید و استاندار بوشهر 660 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص داده شد که بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش راه، بهداشت، آب و عمران شهری و روستایی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

مهرجو اضافه کرد: یکی از پروژه مهم در شهرستان پروژه‌های راه‌سازی است که در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی یادآور شد: به تنها بیمارستان شهرستان دشتی ظرف یک سال گذشته بالغ‌بر 4 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر، تجهیز و استانداردسازی تخصیص داده شد که این امر موجب تقویت و اعتمادسازی بین جامعه پزشکی، مردم و بیمارستان زینبیه شده است.

مهرجو تأکید کرد: در راستای اجرای طرح‌های امید که با عنایت استاندار بوشهر در سطح استان انجام خواهد شد تا پایان سال 17 زمین چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار دشتی گفت: با بهره‌برداری از کارخانه سیمان مند دشتی، اسکله لاور ساحلی و شروع عملیات پارس شمالی تحول عظیمی در شهرستان دشتی خواهیم بود.

وی افزود: در سال جاری نیز 33 میلیارد تومان جهت پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اختصاص‌یافته که 20 درصد این اعتبارات به عمران شهری و 17 درصد مربوط به عمران روستایی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار