به گزارش تابناک ، صبح امروز سالن کارگاهی هنرستان شهید قویم اسلامیه ، استانداردسازی تاسیسات گرمایشی اماکن آموزشی ، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب شهری ، اجرای زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر و نیز اجرای جدول‌گذاری و احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در فردوس افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 30 August 2015

به گزارش تابناک ، صبح امروز سالن کارگاهی هنرستان شهید قویم اسلامیه با اعتبار 100 میلیون تومان، استانداردسازی تاسیسات گرمایشی اماکن آموزشی با اعتبار 140 میلیون تومان، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب شهری با اعتبار 225 میلیون تومان، اجرای زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار سه میلیارد تومان و نیز اجرای جدول‌گذاری و احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی با اعتبار 100 میلیون تومان در فردوس افتتاح شد.

شهردار فردوس در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: پروژه جدول‌گذاری معابر سطح شهر با اجرای کانال به طول هزار و 200 متر در خیابان‌های شهید رجایی، شهید گمنام و خیابان فرهنگ و نیز اجرای تک جدول به طول دوهزار متر در خیابان‌های اصلی و فرعی مسکن مهر فاز دو و سه و نیز خیابان شهید گمنام انجام شده است.

حمید حلاج‌مقدم با اشاره به آب‌گرفتگی شدید برخی از معابر شهرستان فردوس در فصل زمستان و هنگام وقوع بارندگی و نیز نگرانی مردم این مناطق از ورود آب به داخل منازل خود، گفت: پروژه جدول‌گذاری معابر سطح شهر فردوس با هدف بهبود عبور و مرور شهری و نیز هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی و روان‌ آب‌ها به خارج از شهر اجرا شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب فردوس نیز طول شبکه آب شهر فردوس و اسلامیه را 230 کیلومتر اعلام کرد و افزود: با توجه به فرسودگی بخشی از این شبکه، اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب یکی از ضروریات و کارهای اولویت‌دار است.

احمد ندایی جوان تصریح کرد: اجرای 3.6 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب شرب در اقطار 75 تا 110 پلی اتیلن و 200 و 300 آزبست، احداث حوضچه، نصب شیرآلات و فشارشکن از جمله اقدامات انجام شده در پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهری فردوس است که با بهره‌برداری از این پروژه تعداد 700 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار