فرماندار ساری:
فرمانده ساری از تکمیل مطالعه، بررسی و اجرای تامین آب مجتمع شهید رجایی خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه بیش از85 درصد مشکل تامین آب ساری برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 31 August 2015
 
به گزارش خبرنگار تابناک از ساری، جواد واحدی به‌مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 126 پروژه در هفته دولت در مرکز مازندران به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: حدود 35 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به این پروژه‌ها اختصاص یافت.
وی افزود: از محل تملک دارایی شهرستان نیز2 درصد درآمد نفت ماده 180 بین 360 پروژه و32 دستگاه اجرایی توزیع شد.
فرماندار ساری به افت فشار و قطعی آب در شهر و روستاهای مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: مطالعه، بررسی و اجرای تامین آب مجتمع  شهید رجایی تکمیل شد و با اجرای این پروژه بیش از85 درصد مشکل تامین آب ساری برطرف می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی مرکز مازندران نیازمند 12 تا 15 میلیارد تومان اعتبار است، تصریح کرد: مشکل چهار ساله آبرسانی مجتمع تلمادره در بخش چهاردانگه ساری حل شد.
واحدی از اجرای طرح گازرسانی به روستاهای دودانگه و چهادردانگه اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 95 عملیات گازرسانی به بخش دودانگه و چهاردانگه انجام می‌شود.
وی هدایت آ‌های سطحی در مرکز مازندران را از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری ساری دانست و ادامه داد: پروژه هدایت آب‌های سطحی در ساری برای تکمیل نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار است.
فرماندار ساری پروژه مهم راه‌سازی در مرکز مازندران را عملیات عمرانی ساری کیاسر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: برای تامین مصالح راه‌سازی نیازمند اعتبارات لازم از وزارت راه و شهرسازی هستیم.
این مسئول با اشاره به اینکه با همکاری بخشداری‌ها و جهاد کشاورزی مازندران از تغییر کاربری اراضی جلوگیری می‌شود، افزود: 395 مورد تغییرکاربری در مرکز مازندران شناسایی شد و 106 حکم قلع و قمع از سوی دستگاه قضا صادر شد.
واحدی با بیان اینکه فرمانداری با بی‌طرفی مجری برگزاری انتخابات سالم در مرکز مازندران است، تصریح کرد: در اجرای انتخابات سالم سه اصل بی‌طرفی، اجرای قانون و امانتداری در دستور کار قرار دارد.
وی اولویت کار در مرکز مازندران را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ساری عنوان کرد و گفت: با همکاری نمایندگان مجلس پیگیر هستیم تا در سفر رئیس جمهور به مازندران بندر امیرآباد به منطقه آزاد تبدیل شود که تا شعاع 70 کیلومتر از مزایای این طرح در استان است.
فرماندار ساری اولویت گردشگری در مرکز مازندران را بوم‌گردی" گردشگری روستایی" دانست و گفت: تلاش بخشداران مرکز مازندران  شناسایی ظرفیت‌های گردشگری در مناطق روستایی هستند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار