کد خبر: ۸۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 31 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 58 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به این استان خبر داد.

مجید محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به لزوم توجه به مشاغل خانگی تأکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری مبلغ 58 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مشاغل خانگی اختصاص یافت.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این مبلغ 38 میلیارد ریال از طریق بانک ملی و 20 میلیارد ریال دیگر از طریق بانک ملت در اختیار متقاضیان و افراد واجد شرایط قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم اهتمام ویژه‌ای به مشاغل خانگی دارد، گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، مبلغ 58 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که این مبلغ مطابق دستور‌العمل اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

این مسئول بر ساماندهی و ایجاد مشاغل خانگی در استان تأکید کرد و افزود: توسعه طرح‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تعاونی‌ها برای رونق کسب و کار، تولید و اشتغال در بخش مختلف کشاورزی از برنامه‌های اقتصادی مد نظر در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار