کد خبر: ۸۶۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶ 19 June 2020
 
تابناک/سید منصور موسو ی گفت :خدمت به جامعه ایثارگری، عبادت است و اگر ما بتوانیم لبخندی بر روی لبان یک ایثارگر و خانواده شهید بنشانیم، کمال لذت از آن ما است .
 
خدمت به جامعه ایثارگری، عبادت است
 
 
به گزار ش خبرنگار ایثار از یاسوج ، سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز به همراه جمعی از معاونین و همکاران خود با سردار نحسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح استان دیدار و گفت و گو کرد.
 «سید منصور موسوی» در این دیدار، دریافت درجه سرداری را به فرمانده تیپ تبریک گفت و یادآور شد: پاسداران در برقراری آسایش و امنیت نقش به سزایی دارند که از زحمات آنها قدردانی می‌ کنم.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سپاه با توانمندی‌ های بی‌ نظیری که دارد، سپر دفاعی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان بوده و این مهم از اهمیت به سزایی برخوردار است.
 وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نمادي ارزشمند است که ايستادگي در برابر ابرقدرت هاي شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پيروي از سالار شهيدان امام حسين عليه السلام، عزّت و افتخار را پيشه راه خود ساخته تا در سايه روحيه انقلابي و معنويت، نقش تعيين کننده اي در دفع حملات دشمنان اسلام و ايران، ايفا کند.
موسوی با بیان اینکه دو نهاد مقدس بنیاد شهید و سپاه در کنار یکدیگر مکمل فعالیت های فرهنگی هستند، گفت: سپاه فتح استان به ویژه تیپ 48 فتح ظرفیت های بالایی در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و جهادی دارد که منشاء خدمات ارزشمندی در جامعه محسوب می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت به جامعه ایثارگری، عبادت است و اگر ما بتوانیم لبخندی بر روی لبان یک ایثارگر و خانواده شهید بنشانیم، کمال لذت از آن ما است . 
موسوی گفت: هیچ خطوط فاصله ای بین بنیاد و سپاه نیست و هر دو از نهادهای برآمده از انقلاب هستند که درک متقابلی از فعالیت های یکدیگر دارند.
وی از حمایت ها و کمک های فرمانده تیپ 48 فتح استان در بحران ها به ویژه ویروس منحوص کرنا و کمک به جامعه ایثارگری تشکر کرد.
سردار «حسن حکمتیان»نیز  در این دیدار، گفت: در طول دوران دفاع مقدس، تیپ 48 فتح در عملیات های مختلف از جمله والفجر هشت، کربلای پنج، کربلای چهار، بیت المقدس شرکت کرد و «حماسه پدخندق» در تاریخ پرافتخار این یگان برگ زرینی محسوب می شود.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تیپ 48 فتح متناسب با تهدیدها و بحران ها ماموریت های خود را تعریف می کند .
وی ابراز داشت: تیپ 48 فتح در مبارزه با گروهک های تروریستی پژاک، الاهوازیه، کومله و دموکرات، گروهک تروریستی ریگی و ... نقش اساسی داشت و در این راه شهدا و جانبازانی تقدیم انقلاب کرده است.
 سردار حکمتیان گفت: در عملیات جستجوی پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، در سیل سال گذشته به مناطق سیلاب و کلوار، زیلایی، دیشموک و سایر نقاط استان به مردم خدمات رسانی کردیم . 
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بارش برف، غرق شدگی افراد در رودخانه ها و سایر مواردی که مردم نیاز به کمک داشته باشند، تیپ 48 فتح  با تمام توان در کنار آنها خواهد بود.
سردار حکمتیان یادآور شد: در آتش سوزی جنگل ها و مراتع در گچساران و خائیز با هماهنگی شورای تامین مقرر شد کار پایش، کنترل و مهار آتش را تیپ 48 فتح و بالگردهای نیروی زمینی سپاه بر عهده بگیرد که با دستور سردار پاکپور بالگردهای آب پاش و امدادی به منطقه اعزام شدند.
وی ابراز داشت: گندزدایی مراکز، ادارات، خیابان ها و معابر، تولید 330 هزار ماسک، تامین 152 هزار لیتر آب ژاول برای دهیاران استان، راه اندازی 10 کارگاه تولید ماسک، غربالگری، راه اندازی ایستگاه سلامت، تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی و ... از جمله اقدامات تیپ 48 فتح در ایام کرونا است.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موضوع کمک مومنانه تیپ 48 فتح کار بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و ترابری را برعهده داشت.
وی افزود: تیپ 48 فتح یک میلیارد و 750 میلیون تومان اجناس غیر نقدی تامین و در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع کرد.
سردار حکمتیان اذعان کرد: این تیپ حاضر است خود را فدای ملت کند تا علاقه بین مردم و ولایت حفظ شود و این انقلاب محکم و استوار به مسیر خود ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار