استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری افزایش سقف اشتغال موجود در استان در حوزه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به ۱۰ هزار نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 19 June 2020

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری افزایش سقف اشتغال موجود در استان در حوزه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به ۱۰ هزار نفر خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری افزود: با توجه به سفر امروز  رئیس کمیته امداد کشور به استان و برنامه‌ریزی و مصوبات انجام شده این دیدار، سقف اشتغال مددجویان کمیته امداد استان از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان تا ۱۰ هزار نفر اشتغال و اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

کلانتری همچنین از موافقت کمیته امداد کشور برای پرداخت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۱۵۰۰ خانواده مددجو بر اساس تفاهم نامه سه جانبه خبر داد و اظهار کرد: از طریق تفاهم نامه با محوریت ریاست برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری پوشش خانه دار شدن جامعه هدف عملیاتی می‌شود.

استاندار با اشاره برنامه ریزی برای تهیه جهیزیه تمام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، عنوان کرد: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استانداری کهگیلویه و‌ بویراحمد این مهم عملیاتی می‌شود.

وی همچنین توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی، آموزشی تفریحی کمیته امداد استان و ارتقای آن برای پوشش برنامه‌های منطقه‌ای و ملی را از دیگر موارد مطرح شده دانست.

وی در پایان از سفر معاونت اقتصادی کمیته امداد کشور با هدف بررسی ظرفیت اشتغال زایی در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: بررسی ظرفیت سرمایه گذاری و توسعه با محوریت کمیته امداد از دیگر اهداف این سفر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار