کد خبر: ۸۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 27 June 2020
علی‌رضا پاک‌فطرت٬ عضو کمیسیون تحقیق در واکنش به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز مبنی براعلام رای خود در کمیسیون تحقیق به پرونده تاجگردون٬ گفت: رای من ربطی به شما ندارد! همین را بنویس.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، شفافیت آرای نمایندگان مجلس یکی از مطالبات مهم و از شعارهای اصلی نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم به ویژه نمایندگان شیراز است، اتفاقی که در دوره‌های قبل شاهد آن نبودیم.
همچنین از روزهای ابتدایی شروع مجلس یازدهم، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی موضوعی داغ و جنجالی بود که حساسیت مردم را به علت موارد مطرح شده پیرامون وی برانگیخت.
پرونده تاجگردون پس از کش‌وقوس بسیار توانست از کمیسیون تحقیق رای مثبت گرفته و به صحن علنی بیاید٬ اما برای خیل عظیمی از مردم گرفتن رای مثبت از کمیسیون تحقیق جای سوال دارد.
یکی از مواردی که غالب مردم در راستای شعار شفافیت آرای نمایندگان مجلس راغب به دانستن آن هستند٬ این است که هرکدام از اعضای کمیسیون تحقیق چه رایی به پرونده پرابهام نماینده گچساران داده‌اند.
علی‌رضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس و عضو کمیسیون تحقیق در حاشیه جلسه‌ای درپاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز مبنی براینکه رای شما در کمیسیون تحقیق به پرونده تاجگردون، نماینده گچساران چه بوده است، گفت: رای من ربطی به شما ندارد! همین را بنویس.
وی در ادامه با بیان اینکه از سوال ما مطلع بوده، اظهار داشت: در موضوع پرونده اعتبارنامه تاجگردون شفافیت نداریم.
آقای پاک‌فطرت از شما به عنوان نماینده اول شیراز توقع می‌رود نسبت به این مطالب دقت بیشتری داشته باشید و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
پاک فطرت دوستان را ناراحت ودشمنان را خوشحال کردی.عدم شفافیت شما یااز ترس یا تزویر می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار