نگین تاجی : پرونده شهرداری لنده در حال پیگیری است و کیفرخواست آن صادر شده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 29 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت هفته قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت هفته قوه قضائیه در دادگستری استان حضور یافت.
نماینده ولی فقیه از تلاشهای ارزنده دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج یاد و نام و خاطره شهیدان حادثه 7 تیر را گرامی داشته و افزود: یکی از راههای علاقمندی مردم به دستگاه قضایی علاوه بر اجرای احکام شرعی الهی، حمایت از حقوق عامه در جامعه است.
در ادامه این دیدار حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان از حضور نماینده ولی فقیه استان تشکر کرد.
نگین تاجی با اظهار اینکه اقدامات بسیار خوبی در دستگاه قضایی استان در مورد حقوق عامه انجام گرفته به صدور رأی قطعی سوءاستفاده از موقعیت شغلی در شهرداری گچساران اشاره کرد.
وی افزود: پرونده شهرداری لنده در حال پیگیری است و کیفرخواست آن صادر شده است.
مقام ارشد قضایی استان از همکاری های انقلابی سازمان اطلاعات سپاه فتح استان قدردانی نمود و اظهار داشت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه فتح استان، پرونده چند فساد گسترده در حال پیگیری است.
حسن نگین تاجی به موضوع نشست با بسیج دانشجویان اشاره کرد و گفت: در نشستی با این گروه، ابعاد حقوقی پرونده های قضایی به منظور تنویر انکار آنان و آشنایی با نحوه رسیدگی های حقوقی و کیفری ارائه گردید.
رئیس شورای قضایی استان در خصوص کارخانه قند یاسوج و بانک تجارت نیز گفت: نماینده حقوقی بانک تجارت در تهران متعهد شده که اقدامات لازم را جهت مسترد نمودن کارخانه و اموال آن انجام دهد.
رئیس کل دادگستری استان از فعال شدن گشت های بازار به منظور نظارت و کنترل بر بازار خبر داد.
  نگین تاجی افزود: به منظور پیشگیری های وضعی ایستگاه های پلیس در چند نقطه شهر فعال و نظارت بر کافی شاپ ها و نحوه عفاف و حجاب از هفته آینده آغاز می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار