سرمربی تیم نساجی قائمشهر گفت : تیم نساجی در برابر تیم های رقیب با اعتماد به‌نفس بالایی بازی می‌کند و این وضعیت باعث می‌شود تا تیم ما بازی خوبی در برابر رقبا داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 17 July 2020

محمود فکری عصر روز پنجشنبه در مصاحبه ویدئو کنفرانسی پیش از بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان در قائمشهر افزود : تیم ما در چند هفته اخیر رقابت های لیگ برتر با وجود تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا ، بازی خوبی انجام می دهد.
وی با قدردانی از کادر فنی تیمش اظهار داشت : کادر فنی زحمات زیادی را در این مدت متحمل شدند و توانستند با برگزاری تمرین ، تیم را در مرز آمادگی نگه دارند و بازیکنان ما نیز انگیزه خوبی برای بازی دارند.
فکری اظهار داشت : تمرین خوب و انگیزه بالا طی چند بازی گذشته سبب شد تا تیم به نتیجه دلخواهش برسد و امیدوارم که این روند رو به پیشرفت ادامه یابد.

سرمربی نساجی قائمشهر اضافه کرد : تیم نفت از تیم های خوب شهرستانی است که جایگاه خوبی در جدول دارد و قطعا امید داریم تیم ما در برابر این تیم ریشه دار نتیجه خوبی برسد.
فکری که سابقه سرمربیگری تیم نفت مسجد سلیمان را نیز در کارنامه اش دارد و با هدایت وی این تیم به لیگ برتر صعود کرد ، گفت : نساجی و نفت مسجد سلیمان از تیم های ریشه دار و با سابقه شهرستانی لیگ برتر محسوب می شوند و همیشه بازی خوبی در برابر هم انجام می دهند. به هر حال ما عزم خود را برای برد در این دیدار تا حد زیادی جزم کردیم و امیدواریم صرف نظر از نتیجه بتوانیم بازی خوبی را نیز ارائه دهیم.
تیم نساجی قائمشهر از ۲۳ بازی گذشته در لیگ برتر با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول و تیم نفت مسجد سلیمان نیز با همین تعداد بازی و ۳۲ امتیاز در رده هشتم قرار دارد .
مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل تاخیر در رسیدن تیمش به قائمشهر در کنفرانس خبری حضور نیافت.
هم اکنون در رقابت های لیگ برتر تیم پرسپولیس از ۲۴ بازی با ۵۶ امتیاز در رده اول و تیم سپاهان نیز با همین تعداد بازی و با اختلاف ۱۴ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد.

 

برچسب ها: تیم نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار