از 14 شهریور ماه؛
دادخواست‌های حقوقی و خانواده حوزه قضایی شهرستان کرمانشاه از 14 شهریور ماه سال‌جاری در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 02 September 2015
به گزارش تابناک، دادگستری استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان و ثبت دادخواست‌های مرحله بدوی از طریق این دفاتر و انسداد ثبت دادخواست از طریق مجتمع‌های قضایی، مقرر شده از تاریخ چهاردهم شهریور ماه سال‌جاری ثبت همه دادخواست‌های حقوقی و خانواده حوزه قضایی شهرستان کرمانشاه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام شود.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس این تصمیم، دادگستری مرکز استان از پذیرش دادخواست‌های مذکور معذور است و فقط باید در دفاتر خدمات الکترونیکی ثبت دادخواست شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: دادخواست‌های مرتبط با شوراهای حل اختلاف و مواردی همچون ارسال از ناحیه زندان همچون گذشته از طریق ثبت متمرکز مجتمع‌ها انجام می‌شود.

آدرس دفاتر به شرح ذیل اعلام شده است:

دفتر شماره یک واقع در کرمانشاه، حدفاصل چهارراه ارشاد و چهارراه آتش‌نشانی با مدیریت عبدالرسول شریفی و شماره تلفن‌های 38246191 – 38214467

دفتر شماره دو واقع در کرمانشاه، بلوار بنت‌الهدی، میدان فرمانداری، خیابان سی‌متری فرمانداری با مدیریت فریدون اسماعیلی و شماره تلفن‌های 38232728 – 38237776
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار