رئیس اتاق اصناف آمل گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان آمل بازار این شهر از فردا (سه شنبه) به مدت یک هفته به صورت داوطلبانه تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 20 July 2020

سعید کرمی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان آمل گفت: پیشنهاد روسای اتحادیه های صنفی و کسبه بازار این است که برای کمک به کادر درمان و جهت قطع زنجیره ویروس کرونا از فردا سه شنبه بازار آمل به مدت یک هفته به صورت داوطلبانه تعطیل شود.

ایرنا - رئیس اتاق اصناف آمل افزود: در طی این مدت واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج عمومی و واحدهای فروش مواد غذایی ضروری از جمله نانوایی ها،قصابی ها، سوپرمارکتها، فروشگاههای بزرگ مواد غذایی، میوه فروشی ها ،داروخانه ها و بانکها همانند قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان فعال خواهد بود.

وی افزود: از کلیه واحدهای صنفی ، بازاریان و کسبه ها می خواهیم با توجه به شرایط فوق العاده و بحرانی شهرستان آمل در رابطه با بیماری کووید ۱۹ ، جهت حفظ سلامت مردم شهر، نهایت همکاری را جهت تعطیلی واحدهای کسبی غیر ضروری و بازار ، با اتاق اصناف داشته باشند تا بتوان زنجیره گسترش بیماری کرونا را قطع نمود.

کرمی ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه اصناف و بازاریان باتوجه به شرایط سخت اقتصادی از شهروندان آملی خواست جهت کاهش ابتلا به این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا،از رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح بازار خودداری کنند.

گفتنی است شهرستان آمل یکی از ۱۳ شهرستان با وضعیت قرمز در استان مازندران است که طی دو هفته اخیر با سیر صعودی بیماران کرونایی در این شهرستان ، بیماران بستری از مرز ۴۰۰ نفر عبور کردند.

ویروس کرونا سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در بابل در مازندران شیوع یافت و در پیک دوم این بیماری که از نیمه دوم تیرماه در استان بار دیگر روند صعودی به خود گرفت به طوری که هم اکنون یکهزار و ۷۲۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار