یادآوری استاندار به مسئولین
کلانتری با تاکید بر اینکه ما بر روی بدن های سوخته و خون های مظلوم تکیه کرده ایم، گفت: مسئول نباید به دنبال منافع قوم جریان و حزب باشد بلکه باید به دنبال رضایت پروردگار و خدمت خالصانه به خلق باشد.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 22 August 2020

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به هفته دولت، گفت: بسیاری از دولت های دنیا به دنبال اقتدار و برآوردن لذات دنیوی هستند اما دولتی که الگوی آن امام حسین (ع) باشد تا پای جان خواهد ایستاد.
حسین کلانتری با اشاره به حادثه انفجار در دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور ، افزود : پیکر شهید رجایی در آن انفجار به دلیل سوختگی شدید قابل شناسایی نبود و با کمک گرفتن از خانواده وی توانستند جسد سوخته را شناسایی کنند. پیکر شهید رجایی در مسیر اما حسین کاملا سوخت.
کلانتری ادامه داد : مسیری که امام (ر) و رهبری طی می کنند هم همین مسیر است و هر کسی هم که لباس خدمت به تن می کند باید در همین مسیر باشد و پذیرش در این نظام مانند دیگر مکاتب نیست و باید تا پای جان ایستادن.
وی با تاکید بر اینکه ما بر روی بدن های سوخته و خون های مظلوم تکیه کرده ایم، گفت: مسئول نباید به دنبال منافع قوم جریان و حزب باشد بلکه باید به دنبال رضایت پروردگار و خدمت خالصانه به خلق باشد.
کلانتری افزود: دولت جمهوری اسلامی الگوی آن نهضت اسلامی است و باید در جهت خدمت خالصانه و بدون منت برای مردم گام برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار