مسؤول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم از اجرای رزمایش همدلی با عنوان اهداء سلامت با هدف جمع آوری تجهیزات و لوازم پزشکی از جمله تخت، عینک، عصا و... برای اهدا به بیماران نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 25 August 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمد مسعود مهدیان با اشاره به اینکه  قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جهت استمرار کمک های مومنانه در ماه محرم رزمایش متفاوتی را آغاز کرده است، اظهار کرد: این رزمایش به منظور کمک به نیازمندان مناطق محروم برای خرید لوازم پزشکی از جمله عصا، ویلچر، تخت، عینک و... آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه های بالای این اقلام، در رزمایش همدلی اهدای سلامت سعی می‌توان گوشه ای از مشکلات و دردهای بیماران و خانواده های آنان را با تامین تجهیزات پزشکی موردنیازشان تسکین دهیم.

مسؤول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ضمن دعوت از همه مومنین و مردم عزیز برای مشارکت در این طرح با اهدای تجهیزات پزشکی بلا استفاده خود، خاطرنشان کرد: این طرح تا 15 شهریور ماه ادامه دارد و مردم شریف قم می توانند برای تحویل اقلام بلااستفاده خود با شماره تلفن  09930379212 تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار