کد خبر: ۸۹۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 27 August 2020

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری لاهیجان در مراسم واگذاری دو واحد مسکن مددجویان بهزیستی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی است که در بهبود وضعیت و ارتقای سطح زندگی افراد می‌تواند موثر باشد.

نوراله اکبری با تاکید به استفاده از ظرفیت افرادی که به لحاظ آسیب‌های جسمی و  اجتماعی دچار مشکل می باشند، خاطرنشان کرد: مربیان و کارکنان اداره بهزیستی را باید ایثارگرانی دانست که کمبودها را با صبر، کار و ایثار خود جبران می کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید علی رغم تمام محدودیت ها، همواره نگاه ویژه ای به ارتقای زندگی و خدمات برای مددجویان داشته است.

 افتتاح سالن نمایش و پلاتو برای هنرمندان لاهیجانی

بازسازی سالن نمایش و احداث اتاق پلاتو با اعتباری بالغ بر ۲۵۸ میلیون تومان در محل ساختمان فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان صورت گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در حاشیه افتتاح سالن نمایش در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با اشاره به تجهیز و نوسازی سالن نمایش فرسوده این شهر گفت: این سالن با ظرفیت ۹۲ نفر که از نظر امکانات اجرای نمایش در حد مطلوبی نبود، بازسازی اساسی شده است .

نگار نادری  افزود: از سالن نمایش اداره ارشاد لاهیجان علاوه بر اجرای صحنه ای، به منظور فعالیت های مختلف، نظیر برگزاری انجمن های هنری، کارگاه های آموزشی، کلاس های فرهنگی و  استفاده می شود و دارای امکاناتی چون اتاق فرمان، سیستم صوتی و نورپردازی می باشد.

وی با اشاره به افتتاح سالن پلاتو افزود: در پلاتو امکان برگزاری کلاس های آموزشی تئاتر، تمرین گروه های نمایشی و اجرای نمایشنامه میسر می شود.

 افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای پهمدان در بخش رودبنه

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای پهمدان گفت: این زمین چمن مصنوعی  با ابعاد ۴۴ در ۲۴ طی دو مرحله زیرسازی و نصب چمن انجام گردید.

اسلام پرست با بیان اینکه اعتبار این پروژه از سه منبع استانی، شهرستانی و بنیاد مستضعفان تامین شد، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۸ هزار و ۳۷۹ میلیون ریال  در قالب طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و زیر بنایی و با ایجاد اشتغال برای ۸۵ نفر به شکل دائم و موقت در شهرستان لاهیجان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده، به بهره برداری رسید.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار