معاون استاندار اصفهان مطرح کرد/
تابناک: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به سفر قریب الوقوع ریس جمهوری به اصفهان، اظهار کرد: در دولت یازدهم با توجه به انتظارات مردم دولت تلاش می کند که گره ها را با تدبیر باز نماید.
کد خبر: ۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ 25 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حسین سیستانی روز شنبه در جلسه تشریح برنامه های پایانی سال در خصوص تلفن ثابت و پورت های اینترنت پرسرعت افزود: سند راهبردی دولت الکترونیک در دولت نهم طراحی شد ولی متأسفانه زمین ماند و اجرایی و عملی نشد.

وی اظهار کرد: با وجود همت بالای مدیریت مخابرات اصفهان و دیگر کارکنان این شرکت، تحولات خوب و مثبت در زمینه توسعه شبکه ارتباطات در استان اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه استانداری همواره ارتباطی خوب با شرکت مخابرات داشته است، افزود: اعتقاد وافر دارم که مخابرات با فناوری جدید می تواند در دستیابی به توسعه و حل مشکلات جامعه راهگشا باشد.

سیستانی از ارتباط تنگاتنگ حوزه معاونت خود با شرکت مخابرات در راستای تحقق دولت الکترونیک سخن گفت و اذعان داشت: همواره شاهد تلاش بی وقفه شرکت مخابرات جهت تحقق برنامه مذکور بوده ایم.

معاون استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: مخابرات دارای مجموعه عوامل و ظرفیت هایی است که اگر با طرح ها و برنامه های بلندمدت، سنگین و کارآمد پیگیری های لازم را انجام دهد، به اهداف تدوین شده دست خواهد یافت.

وی تاکید کرد: همراهی، همدلی و نقش آفرینی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت مخابرات اصفهان در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حفظ امنیت ارتباطی شعب اخذ رأی بسیار ارزنده و قابل تقدیر بود.

جلسه تشریح برنامه های پایانی سال در خصوص دایری تلفن ثابت و پورت های اینترنت پرسرعت با حضور حسین کشایی مدیر عامل مخابرات استان اصفهان، معاونت ها، رؤسای اداره مخابرات شهرستان و کارشناسان این بخش در سالن کوثر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار