کد خبر: ۸۹۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 28 August 2020

 

" نذر آزادی" پویشی دیگر در ایام سوگواری سالار شهیدان در گیلان

رشت - ایرنا - پویش "نذر آزادی" با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی راه اندازی شد.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان روز جمعه در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : در حال حاضر ۴۶۰ زندانی جرائم غیرعمد با حدود ۳۴ میلیارد تومان بدهی در  زندان های استان بسر می برند و چشم انتظار کمک های خیران برای بازگشت به خانواده هستند.

علیرضا یزدانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۶ زندانی جرائم غیرعمد با کمک های خیران و ستاد دیه استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی تصریح کرد: این زندانیان 100میلیارد تومان بدهکاری داشتند که با اهتمام ستاد دیه استان، شاکیان از ۵۴  درصد مبالغ گذشت کردند و بقیه هم به صورت تسهیلات بانکی و نقدی از سوی ستاد دیه استان پرداخت شد.

وی یادآور شد : پارسال نیز ۴۱۱ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۱۷۶ میلیارد تومان با پیگیری های ستاد دیه گیلان و کمک های خیران و مردم آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از مردم خواست درصورت تمایل با مراجعه به ستاد دیه گیلان در میدان شهدای ذهاب – زیرکوچه یا با استفاده از درگاه اینترنتی و شماره گیری *۰۱۳*۷۷۷۷*۷۸۰* با اهدای نذورات خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار