کد خبر: ۸۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ 28 August 2020

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به مردم و روحانیت در روستای ابوالفضل اهواز از سوی هیچ مقامی پذیرفتی نیست.

سید کریم حسینی عصر امروز با حضور در روستای ابوالفضل ضمن دلجویی از مردم و امام جماعت این روستا، اظهار کرد: قانون فصل الخطاب و بالاتر از همه چیز است و هم مسئولان و هم مردم موظف به رعایت قوانین هستند اما باید بدانیم که مردم حق شهروندی دارند و باید حقوق آنها را محترم شمرد.

رئیس مجمع نمایندگان در ادامه بیان کرد: امروز با رئیس بنیاد مستضعفان تلفنی صحبت کردم و از مسئولان استانی نیز پیگیر ماجرا شدم و اولین قولی که از مسئولان گرفتم، رعایت حق و حقوق ساکنان روستای ابوالفضل اهواز است.

وی تأکید کرد: هر کس قصوری را مرتکب شده باید مواخذه شود، توهین به مقام روحانیت و مردم پسندیده نیست و باید نسبت به این توهین عذرخواهی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس بنیاد مستضعفان به من وعده داد که بنیاد مستضعفان با ساکنان روستای ابوالفضل همکاری و از تصمیم‌های منطقی در این خصوص استقبال می‌کند.

حسینی افزود: با استاندار نیز صحبت کردم و وی نیز بر حفظ حرمت و حقوق ساکنان روستای ابوالفضل اهواز در چهارچوب ضوابط اصرار دارد و مخالف سوءاستفاده برخی افراد سودجو از مسئله است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته مأموران نیروی انتظامی و مأموران اجراییات شهرداری اهواز به منظور تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای ابوالفضل اهواز حضور یافتند که با مقاومت اهالی روستا مواجه شدند.

سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اتفاق در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشت: ‏ «در تماس با آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان موضوع روستای ابوالفضل اهواز را پیگیری کردم. می‌گوید مسئله دیروز ارتباطی به شکایت بنیاد ندارد و ظاهراً مربوط به مصوبات کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اهواز برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرقانونی بوده است. نمایندگان اهواز در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار