طی مراسمی با حضور استاندار قم و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی زنگ آغاز سال تحصیلی در قم نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، همزمان با 15 شهریور ماه مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور بهرام سرمست استاندار قم، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و برخی دیگر از مسؤولان این استان، در واحد آموزشی نمازی خواه برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه امروز شاهد آغاز فصلی دیگر برای آموزش دانش آموزان هستیم بیان کرد: امروز بار دیگر در مدارس شاهد حضور دانش آموزان هستیم و تمام همکاران ما دلتنگ حضور در مدارس و حضور دانش آموزان بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم در شرایط شیوع بیماری کرونا برای مدارس اندیشیده شده است، یادآور شد: در این شرایط سخت امیدواریم با همکاری و اتخاذ تدابیر مناسب تجربه ارزنده ای را به دنیا ارائه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه توسعه کشور در گرو توسعه آموزش است، گفت: امروز شاخص های توسعه در آموزش و پرورش نهفته است و باید به این نهاد بیش از پیش توجه شود.

این گزارش حاکی است سال تحصیلی جدید در حالی از امروز آغاز شده است که در استان قم حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس تصمیم اولیا آنها و با هماهنگی مدیران مدارس است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار