واکنش های توئیتری به بازگشایی مدارس
از چند روز گذشته تا امروز که زمان رسمی بازگشایی مدارس بود ، واکنش های زیادی از طرف افراد در جایگاه های مختلف نشان داده شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 05 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از چند روز گذشته تا امروز که زمان رسمی بازگشایی مدارس بود ، واکنش های زیادی از طرف افراد در جایگاه های مختلف نشان داده شده است.
نکته قابل تامل روحانی قصه گو !
اسماعیل آذری نژاد معروف به روحانی قصه گو در حساب توئیتری خود در واکنش مرتبط با بازگشایی مدارس توئیت قابل تاملی منتشر کرد!
آذری در این توئیت نوشت:
ارغوان دختر هشت ساله ام را بدون علایم خاصی با یک احتمال ضعیف، بردم تست کرونا داد، تست مثبت بود. تصور کنید توجهی به آن احتمال ضعیف، نمی کردم، امروز به مدرسه می رفت، چند نفر را آلوده به کرونا می کرد؟!
از حمله بزرگواری به تاجزاده تا نکته قابل تامل روحانی قصه گو ! + تصاویر
 
حمله شدید بزرگواری به تاجزاده
اما سید علی محمد بزرگواری از سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی فعال در توئیتر در خصوص بازگشائی مدارس واکنشی به توئیت مصطفی تاج زاده داشته است.
بنابر این گزارش مصطفی تاج زاده در توئیتی نوشت : 
دلیل حضور الزامی همه دانش‌آموزان در مدرسه برای بسیاری از مردم و کارشناسان بهداشتی قابل درک نیست. امید که آموزش‌وپرورش قادر به رعایت کامل #پروتکل‌های_بهداشتی در سراسر کشور باشد. در غیراین‌صورت بازگشایی مدارس در همه مقاطع ممکن است مقدمه بروز فاجعه‌ای بزرگ باشد.
سید علی محمد بزرگواری در پاسخ به وی نوشت : 
جناب تاجزاده که حتما رگ و رشته ات از تاجگزاران سلسله پلید شاهنشاهی هست چرا وقتی لشکر رجاله های شما در عاشورا حسینی به شمال برای تفریح و تفرج رفتند لال شده بودی
از حمله بزرگواری به تاجزاده تا نکته قابل تامل روحانی قصه گو ! + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار