رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 20 درصدی ترافیک شهری کرمانشاه نسبت به ماه گذشته، گفت: با کاهش آمار کرونا در استان در هفته های اخیر، متاسفانه مجددا این روزها شاهد افزایش ترافیک شهری هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 07 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به شلوغی دوباره خیابانهای کرمانشاه، گفت: با کاهش آمار مبتلایان کرونا در استان، مجددا در روزهای اخیر شاهد افزایش حضور مردم در خیابانها و افزایش ترافیک شهری هستیم.

شیری علت اصلی این افزایش ترافیک را بی خیال شدن مردم نسبت به کرونا دانست و افزود: با توجه به کاهش آمار مبتلایان کرونا، متاسفانه در روزهای اخیر مردم با بی‌خیالی بیشتری به خیابانها می‌آیند و همین امر افزایش ترافیک را رقم زده است.

وی یادآور شد: البته هرساله در روزهای پایانی تابستان به دلیل شروع خرید مدارس شاهد افزایش ترافیک هستیم که امسال این ترافیک حتی کمی کمتر از سالهای گذشته هم شده، اما توقع این است به دلیل شیوع کرونا مردم بیشتر رعایت کرده و حتی المقدور به خیابان نیایند.

وی افزود: عدم اجرای طرح زوج و فرد نیز در افزایش ترافیک این روزها بی‌تاثیر نبوده و موجب شلوغی خیابانها شده است.

فعلا خبری از اجرای طرح "زوج و فرد" نیست

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا خبری از اجرای طرح زوج و فرد نیست، گفت: برای انجام این طرح منتظر مصوبه شورای ترافیک استان هستیم که جلسه این شورا احتمالا تا قبل از مهرماه تشکیل شده و در خصوص اجرا یا عدم اجرای این طرح تصمیم گیری می شود.

شیری اجرای این طرح را امری ضروری دانست و با اشاره به ظرفیت محدود معابر مرکزی کرمانشاه گفت: این معابر واقعا گنجایش تعداد بالای خودروها را ندارد و در فصل پاییز و زمستان که طول روز کوتاهتر می شود، حجم ترافیک در ساعات بعدازظهر رشد چشمگیری می یابد.

وی افزود: از نظر ما اجرای این طرح حتی در طول سال هم نیاز است و قطعا اجرای آن در نیمه دوم سال با توجه به بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اهمیت دوچندان می یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار