سرپرست اولین مسابقات ثبت رکوردهای ایران از معرفی صاحبان رکورد کشور به گینس خبر داد و گفت: نفرات برتر از طرف فدراسیون ثبت رکورد جهانی برای ثبت رکورد به گینس معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 06 September 2015
به گزارش تابناک مازندران حسین طاووسی در گفت و گویی چگونگی برگزاری مسابقات این دوره از ثبت رکورد در بهشهر اظهار داشت: در مجموع 174 ورزشکار از 22 استان در 18 رشته ورزشی برگزار شد و نفرات اول هر آیتم و رشته ورزشی نفر اول رکورد کشور در سال 94 است.
وی افزود: مهمترین ویژگی این دوره از مسابقات علاوه بر استقبال عالی اکثر استانها، حضور آتش نشانان کشور و کمیته بهپاک و مسابقات رکوردی این دو گروه نیز می باشد.
سرپرست اولین مسابقات ثبت رکوردهای ایران ادامه داد: نفرات اول حکم قهرمانی و مدال طلا و نفرات دوم و سوم مدال نقره و برنز و تیم های اول، دوم و سوم تندیس طلا، نقره و برنز می گیرند.
طاووسی در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: علیرغم تمام تلاش های انجام شده توسط برگزارکنندگان این دوره از مسابقات و میزبانی انجام شده، اطلاع رسانی کامل نبوده و تفاهم نامه 25 روز پیش اعلام شد که زمان کافی نیست .
وی افزود: برگزاری این مسابقات و استقبال مردم بسیارخوب بوده است، اما افرادی غیر از ورزشکاران در زمینهای ورزشی حضور داشتند که امیدواریم در سال های آینده برطرف شود.
برای آینده تصمیم داریم که اگر این مسابقات مورد رضایت فدراسیون همگانی کشور و اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار بگیرد، بهشهر مجددا بعنوان مکان ثابت ثبت رکورد کشور انتخاب شود و انجمن مهارتهای فردی و هنرهای نمایشی، برگزاری نمایش ملی مهارتهای فردی را در مازندران در دستور کار دارد.
سومین دوره مسابقات کشوری و اولین دوره مسابقات کشوری در بهشهر، براساس تفاهم بین فدراسیون ورزشهای همگانی کشور و هیات همگانی استان مازندران، جمعه 13 شهریور ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.
به نقل از مازند اسپرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار