روز گذشته مدیران جدید و قدیم مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تودیع و معارفه شدند تا پیمان اکبری پس از 4 سال مدیریت بر این دستگاه جای خود را به یکی دیگر از همکارانش یعنی اصغر بهور بدهد.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 09 September 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته مدیران جدید و قدیم مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تودیع و معارفه شدند تا پیمان اکبری پس از 4 سال مدیریت بر این دستگاه جای خود را به یکی دیگر از همکارانش یعنی اصغر بهور بدهد.
در این آئین یک نکته بسیار به چشم می آمد و آن هم عملکرد چهار ساله پیمان اکبری بود که ضمن ارائه آمار و ارقام اعلامی از طرف وی ، مورد تایید دیگر مسئولین حاضر در آئین هم قرار گرفت . آنگونه که اکبری می گفت در این چهار سال انقلابی در مدیریت درمان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است . 
اینکه آمار و ارقام اعلامی عملکرد پیمان اکبری و تایید دیگر مسئولین مرتبط چقدر صحت دارد خود یک نکته است اما نکته مهم تر این است که طی این مدت مدیریت ، بسیاری اکبری را یک مدیر تنبل و بدون بازده می دانستند که فقط به لطف حمایت نماینده بویراحمد و دنا بر صندلی مدیریت ماندگار است!
آنچه که طی مدیریت اکبری بر مدیریت درمان تامین اجتماعی در رسانه ها برجسته می شد فقط چند خبر بود که عمده آن ها هم متاثر از حضور نماینده بویراحمد و دنا و یا استاندار در حوزه تحت مدیریت وی بود که خبرنگاران همراه این مسئولین از حوزه مدیریت پیمان اکبری منتشر می کردند! ضمن اینکه برجسته ترین خبر در مورد وی مربوط به حاشیه به کارگیری نیرو در این دستگاه بود که اعتراضات زیادی را هم در پی داشت و البته با شفاف سازی های صورت گرفته نهایتا پرونده از انتقادات رسانه ای کنار گذاشته شد.
نکته عجیب تر اینکه همین آئین تودیع و معارفه هم قرار بوده بدون حضور رسانه ها برگزار شود تا اینکه برخی از پرسنل این دستگاه به رسانه ها موضوع تودیع و معارفه را اعلام و از آن ها برای پوشش خبری دعوت می کنند!
اگر عملکرد پیمان اکبری و مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تا این اندازه درخشان بوده است که مدیرکل درمان غیر‌مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی کشور که به عنوان مسئول تودیع کننده وی در مراسم حضور داشت ، از عملکردش به صراحت دفاع کند و حتی از مدیر فعلی هم بخواهد ادامه دهنده برنامه های وی باشد و حتی پا را فراتر گذاشته و از اکبری برای گرفتن پست در مرکز کشور دعوت کند ، چرا طی این 4 سال هیچ خبری از موفقیت های وی در رسانه ها نبود ؟! تا جایی که تقریبا ناآشناترین مدیر در رسانه ها باشد و حتی بسیاری از خبرنگاران و مخاطبان آن ها از وجود چنین دستگاهی با انبوهی از مراجعه کنندگان و خدمات ، اطلاع چندانی نداشته باشند!
به هر جهت پیمان اکبری با گزارش عملکردی که حقیقتا برای رسانه ها قابل باور نبوده (به این معنی که تا به حال این عملکرد نامشخص بوده نه این که گزارش کذب است) از راس مدیریت درمان تامین اجتماعی کنار رفت اما این ضعف در اطلاع رسانی می تواند تلنگری باشد برای مدیریت جدید این مدیریت درمانی که ار هم اکنون دستگاه تحت مدیریت خود و خدمات آن را به طور واقعی و شفاف به مردم معرفی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار