بخشدار مرکزی انزلی
هر گردشگر و مسافری تمایل دارد زمانی که وارد شهرستان بندر انزلی می‌شود از طبیعت سرسبز، ساحل و دریای بیکران روستاهای ساحلی دیدن کند و این حسن بزرگی است.
کد خبر: ۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ 01 March 2015
منوچهر عاشوری پیش از ظهر امروز در جلسه با دهیاران روستاهای نوار ساحلی این شهرستان به منظور برنامه‌ریزی تسهیلات نوروزی در محل بخشداری اظهار کرد: حوزه دهیاران روستاهای ساحلی با دیگر دهیاران بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: هر گردشگر و مسافری تمایل دارد زمانی که وارد شهرستان بندر انزلی می‌شود از طبیعت سرسبز، ساحل و دریای بیکران روستاهای ساحلی دیدن کند و این حسن بزرگی است.

بخشدار مرکزی انزلی با تاکید بر اینکه دهیاران باید نظافت و پاکیزگی روستاهای خود را در دستور کارشان قرار دهند، تصریح کرد: پاکیزگی به نحوی صورت گیرد که گردشگران و مسافران با دیدن سرسبزی روستاها لذت ببرند و خاطرات خوشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه زیبنده نیست مسیرهای اصلی روستا و سواحل آن انباشته از زباله باشد، گفت: ما باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشیم بنابراین لازم است از اکنون نسبت به تشکیل ستاد فرعی تسهیلات نوروزی در روستا با حضور اعضای شورای اسلامی، مدیران مدارس و بهورزان خانه‌بهداشت نسبت به برنامه‌ریزی ایام تعطیلات نوروز تمهیدات لازم را انجام دهیم.

عاشوری، تمام روستاهای ساحلی به‌ویژه روستای «بشمن» را قطب گردشگری دانست و یادآور شد: بهترین هتل ساحلی مانند هتل سفیدکنار و بازار آسیای میانه و نیز ساحل زیبا و دلنشین که مورد توجه خاص گردشگران است، در روستای بشمن قرار دارد که موجب ماندگاری مسافران می‌شود.

وی از تمام دهیاران خواست تا در ایام تعطیلات نوروز در روستاهای خود حضور یابند و مراقبت و نظارت لازم را در زمینه پخت نان و عرضه مواد غذایی داشته باشند.

بخشدار مرکزی انزلی خاطرنشان کرد: دهیاران در صورت مشاهده موارد تخلف موارد را اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش فارس، بخش مرکزی بندر انزلی دارای 10 روستای ساحلی شامل جفرود پایین، گلشن، لیجارکی، طالب‌آباد، بشمن، سنگاچین پایین‌محله، سنگاچین بالامحله، کوچک محله، علی‌آباد، کپورچال و رود پشت است که در دو بخش شرق و غرب قرار دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار