فرمانده سپاه لنده در نشست خبری؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده برنامه‌های هفته بسیج را در این شهرستان تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 17 November 2020

۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در لنده+تصویر

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان لنده ۵۰ عنوان برنامه با محوریت حمایت از قشرهای آسیب پذیر از ویروس کرونا برگزار می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان لنده با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: رسانه زبان گویای آحاد جامعه است که این ظرفیت می‌تواند موانع ومشکلات را با مطالبه گری درست بر طرف کند.


سرهنگ روح الله ویسی با بیان اینکه ظرفیت رسانه یک ظرفیت عظیمی برای بیان دستاورد‌های هفته بسیج است که باید این مهم به درستی انجام شود، افزود: مطالبه گری و بیان مشکلات و ارائه عملکرد مسئولان می‌تواند در تعالی بخشی به اهداف شهرستان می‌تواند مفید باشد.

ویسی اضافه کرد: هفته بسیج، فرصتی برای بیان عملکرد و دستاورد‌های بسیج و سپاه است که این مهم باید در حوزه‌های مختلف با رعایت دستورالعمل‌های های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی گفت؛ ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان لنده برگزار می شود که مهمترین برنامه‌های این هفته؛ توزیع بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی، برگزاری دعای زیارت عاشورا در یک روز به طور همزمان در سراسر شهرستان با حضور در گلزار شهدا، نشست صمیمی با فرزندان شهدای شهرستان، نشست صمیمی با نخبگان جوان و علمی شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی در ادامه تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت؛ نشست با ریش‌سفیدان و بزرگان طوایف، برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی از طریق معاونت فضای مجازی و فرهنگی ناحیه، از مهمترین برنامه‌های شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار