ادامه وعده های آقای وزیر:
به گزارش تابناک سمنان: رضا اردکانیان وزیر نیرو بابیان اینکه پنج طرح برق برای استان سمنان به بهره‌برداری رسید، در ادامه تصریح کرد: پروژه تأمین برق مسکن مهر استان سمنان در آینده افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 15 December 2020

در مورد رضا اردکانیان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

وزیر نیرو ظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در قالب پویش هر هفته الف ب ایران ضمن بیان اینکه طرح‌های برق در بخش تولید، انتقال و توزیع تا پایان دولت به ثمر می‌رسد، ابراز داشت: با توجه به اینکه تأمین برق پایدار به‌عنوان یک زیرساخت اساسی و اولویت برای دولت و وزارت نیرو محسوب می‌شود لذا افتتاح طرح‌های مختلف در چهارچوب این پویش در دست اجرا قرار دارد.

وی بابیان اینکه حرکت‌های بسیار مناسبی طی سال‌های اخیر با توجه به جلب سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و معدن استان سمنان صورت گرفته است، ابراز داشت: طرح‌های افتتاحی تأثیر مناسبی در بحث‌های مربوط به طرح‌های عمرانی استان خواهد داشت.

رضا اردکانیان بابیان اینکه پویش الف- ب مخفف آب و برق است که طی آن ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق تا پایان امسال برای ۳۱ استان کشور افتتاح خواهد شد، افزود: مدیریت عرضه و تقاضا در بخش آب و انرژی از مؤلفه‌های وزارت نیرو تا پایان دولت دوازدهم دنبال می‌شود.

اردکانیان بابیان اینکه پنج طرح برق برای استان سمنان به بهره‌برداری رسید، در ادامه تصریح کرد: افزایش ظرفیت، کاهش خاموشی ناخواسته و پایداری برق روستایی در استان سمنان ازجمله اهداف و دستاوردهای افتتاح پروژه‌هایی است که امروز افتتاح شدند.

وی از افتتاح پروژه تأمین برق مسکن مهر استان سمنان نیز خبر داد و افزود: این طرح‌ها می‌تواند به حضور سرمایه‌گذاران و همچنین رونق اقتصادی منطقه کمک کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار