فرماندار همدان گفت: معرفی شهر همدان به عنوان شهر تاب آور مسئولیت مدیریت شهری را مضاعف می‌کند و باید متناسب با این لقب اقدامات لازم صورت گیرد و مطالعات و پژوهش‌ها با هدف اجرا انجام شده و خروجی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 19 December 2020
فرماندار شهر همدان گفت: معرفی شهر همدان به عنوان شهر تاب آور مسئولیت مدیریت شهری را مضاعف می‌کند و باید متناسب با این لقب اقدامات لازم انجام شود.
 
به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی، و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان همدان گفت: معرفی شهر همدان به عنوان شهر تاب آور مسئولیت مدیریت شهری را مضاعف می‌کند و باید متناسب با این لقب اقدامات لازم انجام شود.
مسئولیت مضاعف مدیریت شهری با معرفی همدان به عنوان شهر تاب آور/ طرح انتقال سیلاب در خروجی پل رسالت همچنان مشکل ساز است

وی با اشاره به مطالعات سیلاب شهر همدان، یادآور شد: مطالعات و پژوهش‌ها باید با هدف اجرا انجام شود و ضمن عملیاتی شدن برای رفع دغدغه‌های مدیریت شهری خروجی داشته باشد.

وی تصریح کرد: استاندارد‌هایی برای ارتقای تاب آوری شهر‌ها در برابر مخاطرات طبیعی در این پویش پیش بینی شده که شهردار‌های عضو در این کمپین ملزم به رعایت آن هستند. 

محمدی پاسخ به مطالبات عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی را از جمله ضرورت‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: حفاری ناشی از طرح انتقال سیلاب در خروجی پل رسالت باعث انحراف خودرو‌های عبوری و با گذشت مدت زمانی بسیار طولانی هنوز به سر انجام نرسیده و بسیار خطر آفرین است.

وی با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد تصریح کرد: هر دستگاهی به فراخور مسئولیتی که برعهده دارد مکلف است وظایف خود را انجام دهد.

فرماندار همدان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی عوامل راهور انتظامی در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان همدان افزود: در مواجهه با شرایط خاص فعلی باید از همه توان خود برای رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی استفاده کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های پیش بینی شده شهرداری‌ها جهت مواجهه با بحران‌های احتمالی ناشی از شرایط جوی در فصل زمستان اظهار داشت: در سطح روستا‌ها نیز اداره راهداری شهرستان ضمن ایجاد آمادگی لازم با اولویت بازگشایی مسیر‌های اصلی برای مسیر‌های فرعی از ظرفیت دهیاری‌ها استفاده نمایند.

محمد علی محمدی با بیان اینکه بسیاری از شانه‌های خاکی راه‌ها بر اثر بارش‌ها دچار آسیب می‌شود تاکید کرد: اقدامات فنی و اصلاحات مورد نیاز حاشیه راه‌ها بسیار با اهمیت و در کاهش آسیب‌های احتمالی موثر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار