تابناک: بازنشستگان فولادی کشور که سه ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند پیش از ظهر امروز در اعتراض به وضعیت موجود در مقابل استانداری اصفهان که شاید نقش و تاثیری هم در رفع مشکل آنها نداشته باشد، تجمع کردند که رئیس مجلس شورای اسلامی در همین زمینه دست به قلم شد و دستوراتی را در این خصوص صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹ 01 March 2015
به گزارش تابناک از اصفهان، بازنشستگان شرکتهاي ذوب آهن وفولادمبارکه امروز مقابل استانداري خواستار دريافت حقوق معوقه خود شدند.

پيش از ظهر امروز بيش از 500 بازنشسته شرکت هاي ذوب آهن و فولادمبارکه به همراه اعضاي خانواده، با حضور در مقابل استانداري اصفهان خواستار پرداخت شدن سه ماه حقوق معوقه خود شدند.

پرداخت حقوق معوقه از صندوق فولادکشور، رسيدگي به وضع مالي و پرداخت منظم حقوق از مهمترين مطالبات معترضان بود.

بازنشستگان صندوق فولاد کشور هم هفته گذشته با حضور مقابل ساختمان مجلس شوراي اسلامي خواستار رفع اين مشکل و پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

این تجمع در حالی است که مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان از واریز مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تا 25 اسفند ماه امسال خبرداد.

وی در این زمینه در گفتگو با ایسنا تاکید کرد: رییس مجلس شورای اسلامی به صورت کتبی به دکتر انصاری معاون پارلمانی مجلس دستور واریز 600 میلیارد تومان از خزانه کشور را صادر کرده است.

مجتبی احمدی اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته تعدادی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور و از جمله بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در مقابل مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم دریافت سه ماه حقوق فصل زمستان و عیدی تجمع کردند.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان با اشاره به جمعیت 86 هزار نفری بازنشستگان صنعت فولاد در 16 استان کشور، تصریح کرد: قرار است مبلغ یاد شده از خزانه به وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی تحویل داده شود تا به صندوق بازنشستگان فولاد کشور واریز شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :