فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خبر داد؛
 فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در طرح شهید سلیمانی ویژه مقابله با ویروس کرونا ۱۶۰ تیم جهادی و عملیاتی با همراهی شبکه بهداشت و درمان به بیماران و نیازمندان خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 28 December 2020

همکاری ۱۶۰ تیم عملیاتی در شاهرود برای مقابله با کرونا

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ محمد خوش قدم ظهر دوشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی در شاهرود به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان با بیان اینکه ۱۶۰ تیم عملیاتی در این قرار گاه خدمت رسانی کردند، بیان کرد: در یک ابتکار ویژه، تیم‌ها و کادرهای درمانی نیز با گروه‌های بسیج همراهی و به بیماران کرونایی و خانواده‌ها نیازمند خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها هزار و ۶۰۰ نفر مجموعاً عضو دارند، افزود: این تیم‌ها شامل بهورز، کادر درمانی و مراقبت از بیماران تا تهیه بسته‌های معیشتی و شناسایی بیماران و … مشغول به فعالیت هستند که توانسته‌اند دستاوردهای خوبی را نیز داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه اقدامات خوبی در قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان انجام شده است، گفت: اقدامات ویژه مقابله با ویروس کرونا حتی سه هفته قبل از دیگر نقاط کشور در شاهرود انجام و سپس تحت لوای قرار گاه، ساختارمند شد و این امر توانست به کاهش بیماری کرونا در شهرستان کمک کند.

خوش قدم با بیان اینکه شناسایی بیماران و مراقبت از آنان با حضور داوطلبان، پرستاران، بهورزان و … از ابتدای طرح مشغول به کار شده و با همراهی بسیج، پزشکان و تیم‌های آزمایش و تست کرونا در شهرستان اقدام به بیماریابی و عملیات پی سی آر کردند که توانست به زودی نتایج خوب خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه شناسایی بیماران و مراقبت از آنان در خانه و همچنین اختصاص نقاهتگاه برای پس از بستری شدن بیماران در زمره اقداماتی است که در شاهرود انجام شد، افزود: تیم‌های عملیاتی همچنین برای خانواده‌های محروم نیز در کنار مراقبت از بیماران کمک‌هایی را گردآوری کردند که توانست اثر مثبتی در وضعیت کرونای شهرستان شاهرود بگذارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار