کد خبر: ۹۲۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 04 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه نخست سالجاری حدود ۱۸۳ میلیارد تومان و ماهیانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان در قالب مستمری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

ابراهیم جعفری اظهار کرد: با وجود این‌که وضعیت اقتصادی نامناسب فشار زیادی بر اقشار نیازمند وارد کرده است، ولی خیران و مردم در کنار کمیته امداد بوده و همه تلاش خود را برای کمک به نیازمندان به کار گرفته‌اند.

وی به افزایش مراجعات به کمیته امداد در شرایط دشوار کرونایی اشاره کرده و گفت: در ۹ ماهه نخست سالجاری، ۱۲ هزار و ۴۰۰ خانوار با ۲۲ هزار و ۳۱ نفر جذب کمیته امداد استان شدند.

وی خاطر نشان کرد: نیازمندان تحت حمایت علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، از خدمات درمانی، فرهنگی، بهداشتی، جهیزیه و آموزشی نیز بهره مند می‌شوند و برای افراد توانمند نیز اشتغالزایی انجام می‌گیرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد آذربایجان شرقی، جعفری بیان کرد: مردم نیک اندیش استان می‌توانند کمک‌های مالی خود به نیازمندان را از طریق شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* به طور ایمن و سریع واریز کرده و در این خیر کثیر سهیم شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :