رئیس شورای شهر یاسوج :
دهراب پور : مدیریت شهری بنا به گفته قانون یعنی استاندار ، و من اعتقاد دارم مدیریت شهر نباید در دست دولت باشد و این نقد بر قانون شورا وارد است ،شهردار شهر وقتی توسط شورا تعیین می شود دیگر نباید استاندار تایید کند
کد خبر: ۹۳۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 20 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس شورای شهر یاسوج گفت : فرصت بهترین نعمت و غنیمت است باید از فرصت ها سود برد و براحتی از دست نداد ‌،امروزه ارزش آدم ها به این نیست که خوب زندگی کند این هنر نیست و لذتی ندارد مهم این است که چقدر در خدمت جامعه و مردم باشیم.
محمد رحیم دهراب پور افزود : توصیه می کنم از این فرصت استفاده کنید، باید خدا را شاکر باشیم که نعمت انقلاب و بر پای نگه داشتن دین در این زمان انجام می شود
وی اضافه کرد : مردمی هستند که ما فرزندان آنها هستیم این مردم حق دارند که خدمت به آنها داده شود و راضی نگه داشته شوند،کسب رضای خداوند در گروی رضایت مردم است مردمی که در دوران انقلاب هر وقت احساس خطر برای انقلاب می کنند جان بر کف می شوند .

رئیس شورای شهر یاسوج تاکید کرد : تابلوی ما که همان مدیریت شهری است باید تعریف شود. شهر مربوط به شورا و شهرداری نیست این مدیریت مربوط به همه آن است و نیاز است که تعامل باشد مثل کارخانه ای می ماند که اگر جایی حتی جزیی لنگ شد کل کارخانه از کار می افتد.
محمدرحیم دهراب پور گفت : بر قانون ایراد وارد است اما در مجلس لوایح را طوری تنظیم و ادعا می کنند که سرنوشت مردم در دست خودشان است اما این دروغ است این بحث در کل کشور است .
دهراب پور افزود : مدیریت شهری بنا به گفته قانون یعنی استاندار ، و من اعتقاد دارم مدیریت شهر نباید در دست دولت باشد و این نقد بر قانون شورا وارد است ،شهردار شهر وقتی توسط شورا تعیین می شود دیگر نباید استاندار تایید کند این مشکل اساسی کل شورای شهر است و وقتی این اتفاق رخ می دهد باید تعامل کرد در بحث تعامل باید مهربانی از دو طرف باشد .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه محور مدیریت شهر استانداری و زیر مجموعه ایشان است اظهار داشت : وقتی تفکر شورایی قابل قبول آقایان نباشد ببینید چه بر سر شهر های استان می آید ، بخش دیگر مدیریت شهری راه و شهرسازی است ، شهرداری یک بهره بردار است ،راه و شهرسازی که متاسفانه بیشتر سرانه های شهر را خودسرانه تغییر کاربری می دهند و به افراد خاص می دهند .
رئیس شورای شهر یاسوج ادامه تصریح کرد : این ظلم است من روشن می گویم که مدیری که نظر دیگران را برای بقای خود جلب کند خیانت می کند و این تفکر در حال انجام است این بازی گری و معامله است .
محمدرحیم دهراب پور افزود : کار شما در سازمان حساسیت ویژه می طلبد ارزش شهر به استحکام و زیبا سازی است من معتقدم این امر وظیفه شما است ، شهر ما زیاد نقص دارد نه طرح ها از طریق راه شهرسازی و شهرداری خوب اجرا می شود و نه نظارت کافی است .
وی گفت : بخشی از معابر شهر گم شده است من معابر 40 متری سراغ دارم که الان 20 متر است 8 متر است یکی از مشکلات کلان شهرهای قدیمی بافت قدیم آنها است و مشکل یاسوج در بافت های جدید است الان امام حسین،امام علی و جهاد شهرک نیست محله است با این معابر و امکاناتی که دارد که این هم خیانتی است که تعاونی های ما در زیر چتر نهاد های مقدس انجام دادند .
رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد : این خیانت به شهر است که تعاونی فلان نهاد برای جیب خودشان به اسم یک نهاد مقدس هنوز هم بهره برداری می کنند ،الان این افتضاحاتی که در کوی امام حسین ، کوی امام علی ،کوی جهاد با اسامی مقدس با استفاده از همین جایگاه ها بوجود آمده و هنوز هم دم می زنند نتیجه کار همین افرادی است که در سایه نام یک نهاد مقدس انجام می دهند ،در 45 متری فضای سبز را بین خودشان تقسیم کردند و می برند .
محمدرحیم دهراب پور افزود : شهر یاسوج یک لکه ننگ و سیاهی است در قلب زیبایی زاگرس است ما زیاد دغدغه داریم یاسوج می توانست یکی از زیباترین شهرهای دنیا باشد، مهم است انسان درست عمل کند ،ما هیچ مشکلی نداشتیم اما مشکل خود انسان ها هستند و من با کارهایی که می شود دلم گرفته است ، فرصت ها از دست مان رفته است ما خواهش داریم این شهر را از این حالت خارج کنید .
دهراب پور با انتقاد از انتخاب معاون جدید عمرانی اظهار داشت : من تاسف می خورم که استان با 4500 مهندس فعال و کارکشته در سازمان نظام مهندسی وجود دارد معاون عمرانی استاندار 3 تا 4 سال یک معاون معیوب و علیلی باشد و الان یکی از جای دیگری آورده اند که معلوم نیست کی خواهد چکار کند .

لازم به توضیح است این سخنان محمد رحیم دهراب پور در دیدار اعضای شورای شهر یاسوج با هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی مطرح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار