مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه با حضور حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت، احد جمالی معاون سیاسی  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 21 January 2021

دلیل انتصاب اتابک به عنوان فرماندار گچساران/فرماندار جدید کهگیلویه ؛فرماندار باید در جریان عزل و نصب ها باشد

امروز پنج شنبه با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه برگزار شد. که در این مراسم  دارا کریمی نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه معرفی و از خدمات علیرضا اتابک فرماندار سابق قدردانی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد علیرضا اتابک فرماندار سابق کهگیلویه قدردانی کرد و اظهار داشت: آقای کریمی‌نژاد از مدیران خوب استان و فرزند کهگیلویه بزرگ می‌باشد که امید رود او بر اساس قانون و سیاست‌های دولت و نظام اسلامی ایران برنامه‌های شهرستان و استان را پیش ببرد.

انتخابات حساس گچساران به مدیریت اتابک نیاز داشت
 جمالی عقلانیت را اصل اساسی در پیشبرد امور خواند و در تبیین محور قرار دان عقلانیت با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم (ع) گفت: امام به یکی از شاگردان شاخص فرمود «اگر دُرّی در دست داشتی و همه مردم گفتند گردو است باور نکن اگر گردویی در دست داشتی همه مردم گفتند دُرّ است باز باور نکن.»
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به عنوان یک انسان به عنوان مدیر وظیفه داریم بر محور عقل حرکت کنیم.
 جمالی با اشاره به اینکه جماعت قابل توجهی بر مبنای احساس حرکت می‌کنند مشکل هم ایجاد می‌کنند، افزود: افراط و تفریط‌های در جامعه از شاخص‌های اصلی این قضیه هستند.
 وی در خصوص انتصابات اخیر در استان انتخابات را شاه بیت وزارت کشور دانست و تصریح کرد: آخر دوران دولت تدبیر و امید است خرداد ماه 1400 دو انتخابات کلی (ریاست جمهوری و شوراها) در سطح کشور و دو انتخابات خبرگان رهبری و میان دوره مجلس در برخی حوزه‌ها را داریم.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح استان در حوزه گچساران و باشت انتخابات میان دوره‌ای مجلس هم داریم به عنوان مسؤولین برگزاری انتخابات باید تدبیر می‌کردیم حوزه گچساران برای ما استراتژی است سابقه انتخابات نشان می‌دهد در این حوزه تنش وجود داشته است. 
جمالی با بیان اینکه حساسیت اکنون بیشتر است، ادامه داد: باید فرمانداری انتخاب می‌کردیم که جانبدارانه نسبت به فرد گروه یا جریان حرکت نکند، تجربه، علم و تدبیر و اقتدار لازم داشته باشد بنابراین در این راستا به آقای اتابک رسیدیم.
 وی ادامه داد: آقای اتابک مدتی که کهگیلویه بود فرماندار موفق بود موفق‌ترین فرماندار ما در استان بود گرچه رفتن برای خیلی‌ها سخت است ولی بحث نظام و حاکمیت که پیش می‌آید مصلحت بر این است در جایگاهی قرار بگیرد که از ظرفیت او استفاده شود.
جمالی کارنامه اتابک را موفق خواند و گفت: حوادث پیش آمده در کهگیلویه از جمله کرونا را آبرومندانه و به خوبی مدیریت کرد.
 وی همچنین از امام جمعه کهگیلویه به خاطر ارتباط بسیار خوب و کمکهایی که نسبت به فرماندار و شورای تأمین داشت تشکر کرد و گفت: نماز جمعه این شهرستان در تراز انقلاب ثبت و انتخاب شده است.

همچنین در این مراسم دارا کریمی‌نژاد به ویژگی‌های مردم کهگیلویه بزرگ پرداخت و اظهار داشت: امیدوارم با همکاری همه نخبگان، فرهیختگان، مردم، ریش سفیدان، روحانیت معزز و دانشگاهیان خدمات بیش از پیش به مردم ارائه شود.
وی در ادامه افزود:  نه برای کسب تجربه و نه برای رزومه کاری آمده‌ام بلکه خداوند این توفیق را به من داد که بخشی از تجربه و علم خود را بعد از سال‌ها به زادگاه و جایی که حق زیادی بر گردن من دارد، ادا کنم.
فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه گفت: در کنار شورای تأمین، نخبگان علمی شهرستان و نمایندگان ادوار ضمن اقتدار دولت برای شهرستان تلاش خواهیم کرد. 
کریمی نژاد افزود: شان دولت در شهرستان باید حفظ شود اگر مدیری بخواهد عزل و یا نصب شود باید فرماندار در جریان باشد در غیر این صورت اجازه ورود مدیر کل به شهرستان را نخواهم داد. 
وی افزود: رشته‌ام جامعه‌شناسی توسعه است و در نقاط مختلف در ایران کار کردم و می‌توانم با مجموعه فعلی کار کنم.
 کریمی نژاد در ادامه گفت: وطیفه داریم به عنوان سرباز این نظام برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان تلاش کنیم.
بنابراین گزارش طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا اتابک جایگزین علی خوان پایه فرماندار سابق گچساران شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار