نائب رئیس مجلس گفت: ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای شکوفایی جهش تولید استان اردبیل قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 29 January 2021

علی نیکزاد صبح امروز در بازدید از طرح‌های اجرایی شهرستان نیر اظهار داشت: یک هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای شکوفایی جهش تولید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده پروژه فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر و راه ارتباطی کریق به آرموداق به زودی به اتمام می‌رسد.

نیکزاد تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما دستیابی به توسعه و پیشرفت مناطق کم‌برخوردار استان است که در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و پیگیری‌های نمایندگان مجلس در اردبیل همچنان با جدیت ادامه دارد.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: برای اتمام پروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق و کورائیم به خلفلو اعتباری در حدود 15 میلیارد تومان ازسوی وزارت راه گرفته شده و در مرداد ماه سال 1400 شاهد تکمیل 8 کیلومتر از راه ارتباطی کریق به آرموداق از حوزه استحفاظی شهرستان نیر خواهیم شد.

نیکزاد به اهمیت تکمیل پروژه فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر هم اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه مهم نیز 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که 10 میلیارد تومان آن از طریق آبفای کشور تخصیص داده شده و 8 میلیارد تومان دیگر نیز از محل سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار