معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تفاهم نامه توسعه متوازن آموزش عالی حوزه سلامت کلان منطقه ۶ آمایشی کشور با هدف دریافت مجوز پذیرش دانشجو به تصویب رسید.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 31 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی افزود: این تفاهم نامه با هدف کلی دریافت مجوز پذیرش دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف، جذب هیات علمی و توسعه مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد دانشگاه‌ها و نسبت‌های پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بالینی تا افق ۱۴۰۸ به تصویب رسید.
وی اظهار داشت: شکل گیری شورای مشورتی گسترش کلان منطقه که متشکل از معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های این کلان منطقه است، از جمله بندهای مهم این تفاهم نامه بوده که این شورا در واقع به عنوان نماینده دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور عمل می کند و نوعی تفیض اختیار شورای گسترش به این دبیرخانه است.
وی تاکید کرد: مناطق می توانند با اولویت، مصوباتشان را در شورای گسترش مطرح کنند و درخواست هایی که خارج از این روال کاری ارسال می‌شوند، امکان طرح در شورای گسترش را نخواهند داشت و در صورت انطباق درخواست ها با نقشه علمی منطقه مختصات این توافق نامه، شورای گسترش در تصویب آن بیشترین همکاری را خواهند داشت.
دکتر آشتیانی افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد که در صورت لزوم هر دو سال یکبار این تفاهم‌نامه با توجه به برآوردهای جدید زیر نظر شورای گسترش بازنگری شود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امید می رود این اتفاق بسیار خوب که در واقع یک نوع همکاری و همیاری همه دانشکده های این کلان منطقه است به یک نمونه بارز از همکاری تبدیل شود و آینده ای درخشان را به ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار