معاون استاندار سمنان تاکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بانوان استان با حضور در پُست های مدیریتی و عملکرد مطلوب، توانمندی خود را در این عرصه نیز سایر دیگر عرصه ها اثبات کردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 03 February 2021

بانوان سمنان توانمندی خود را در عرصه مدیریت اثبات کردند

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س)، روز زن و مادر اظهار کرد: خدا را شاکریم امروز بانوان در هر مسندی که در راس میدیریت قرار گرفتند، بانوان این سرزمین و این خطه از ایران اسلامی ثابت کردند، توانمندی بسیار خوبی دارند و انشاءالله روز به روز بتوانیم از این ظرفیت بسیار خوب بیشتر استفاده کنیم.


وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، میلاد فرخنده حضرت فاطمه(س)، امام راحل و گرامیداشت روز زن و مادر، افزود: خوشحالم که به این ‌مناسبت در جمع همکاران بانوی استانداری باشم و به نمایندگی از استاندار محترم و شورای معاونین و سایر همکاران، خدمت شما بانوان بزرگوار، این روز را تبریک عرض می کنم.


خجسته پور گفت: تعداد منصوبین بانو در پست های مدیریت در حوزه وزارت کشور به لطف استاندار، افزایش یافته و تعداد معاونین و مدیران بانوی بیشتری را شاهد هستیم که این امری ارزشمند است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد:تک تک شما بزرگواران که در این سالن و مجموعه فرمانداری و بخشداری هستند، توانمندی دارند تا علاوه بر مدیریت زندگی و خانواده در مدیریت اجرایی و اداری نیز بدرخشند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان نیز گفت: زنان ایرانی در برهه های مختلف تاریخ، همواره فعال، اثرگذار و انسان ساز بوده اند.

فاطمه منصوری، با بیان اینکه جسارت، بخشندگی، بزرگ منشی و سایر ویژگی های حضرت فاطمه(س) بانوی بزرگ اسلام را باید شناخت ، درک کرد و در زندگی خود الگو قرار دهیم، گفت: باید بتوانیم ابعاد مختلف وجودی الگوهایی همچون حضرت فاطمه(س) را با تحقیق و بررسی بیشتر بشناسیم و درک کنیم.


منصوری از فاطمه(س) به عنوان، پاره تن‌ پیامبر و بانویی قهرمان و قهرمان پرور نام برد و افزود: از همین رو است که آن حضرت بانویی جریان ساز در تاریخ بوده است.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در پایان اظهار کرد:جهان هستی برای این آفریده شده تا انسان هنر وجودی خود را به نمایش بگذارد و به کمال برسد و اینجاست که می گویند، فلسفه خلقت برای وجود فاطمه (س) است و هدف طراحی خلقت با این بانوی بزرگ اسلام تحقق یافته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار