فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: گروه‌های جهادی محدود به قوانین نیستند و باید به صورت خودجوش در تمامی عرصه‌ها به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 04 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار یدالله بوعلی در جمع گروه‌های جهادی بیان کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که گروه‌های جهادی در تمامی حوزه‌ها دارند می‌توان از ظرفیت‌های موجود در گروه‌های جهانی در تمامی حوزه‌ها استفاده کرد این در حالی است که یکی از اصلی ترین اقداماتی که گروه‌های جهادی می‌توانند داشته باشند موضوع جهاد به معنای عام است

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای متولی است موضوع جهاد زمانی مطرح می‌شود که نیازمندی فراگیری در جامعه وجود داشته باشد و متولی در آن حوزه نتواند اقدامات مناسبی انجام دهد.

بوعلی یادآور شد: اگر نگاهی به تاریخ جنگ داشته باشیم موضوع جهاد در جنگ زمانی مطرح شد که ارتش نتوانست از مرزها دفاع کند از این رو فعالیت گروه‌های جهادی به دستور امام از زمان جنگ آغاز شد.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی با توجه به اینکه پوشش دهنده نیاز اساسی در جامعه است در قالب چهارچوب‌های مشخص و مدون قرار نمی‌گیرد اما بر اساس قانون میزان و شدت فعالیت‌های گروه‌های جهادی تعیین می‌گردد.

وی تاکید کرد: بر این اساس می‌توان فعالیت‌های گروه‌های جهادی را محدود به اقدامات خاصی نمود بلکه گروه‌های جهادی در تمامی حوزه‌ها می‌توانند فعالیت‌های مثمرثمر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار