تابناک-3 واحد صنفی در بندر خمیر به دلیل رعایت کامل پروتکل های کرونایی در واحد‌های صنفی خود ، با دریافت لوح سپاس تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 14 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ؛میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در آیین تجلیل از متصدیان این واحد‌های صنفی اظهار کرد: از زمان شروع ایپدمی کرونا در کشور بویژه در شهرستان خمیر، واحد‌های صنفی همکاری و همراهی خوبی با ستاد کرونا در شهرستان داشته اند.
وی افزود:رعایت پروتکل های بهداشتی در واحد‌های صنفی و همکاری در تعطیلی کسب و کار در زمان گسترش ویروس کرونا توسط اکثر متصدیان واحد‌های صنفی قابل تقدیر است.
از اینرو براساس بازرسی‌های صورت گرفته از سوی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونای شهرستان، صنوف رعایت کننده کامل مسائل بهداشتی شناسایی و تقدیر می‌شوند.
رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان خمیر در ادامه ضمن گلایه از عادی انگاری کرونا توسط مردم و برخی از اصناف تصریح کرد: متاسفانه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، باعث افزایش دوباره این بیماری در شهرستان شده است.
وی ادامه داد:نباید بدلیل شرایط رنگ بندی شهرستان ، رعایت موازین بهداشتی توسط مردم و فروشندگان کاهش یابد زیرا این رنگ بندی ها مقطعی می باشد و ممکن است ظرف یک هفته شاهد جهش خیره کننده ی این ویروس در شهرستان باشیم.
وی همچنان تاکید کرد:مهم ترین راهکار در حال حاضر جهت کنترل و کاهش بیماری کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک توسط مردم بویژه واحد‌های صنفی است.

انتهای پیام/ز353

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار