امام جمعه کهگیلویه
امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: مسؤولان استانی و کشوری باید متقاعد شوند که بیمارستان تامین اجتماعی نیاز ضروری شهرستان است و چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 17 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار رئیس و کارکنان اداره تأمین اجتماعی شهرستان با بیان اینکه خدمات نظام و ظرفیت‌های موجود بی‌نظیر است، گفت: مسئولین به ظرفیت‌ها توجه و به توان داخلی اعتماد کنند.
امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد : تاسیس تأمین اجتماعی یکی از خدمات ارزشمند و ماندگار نظام اسلامی است که زمینه ارائه خدمت به اقشار کم درامد جامعه را فراهم اورده است.
وی با اشاره به گستردگی خدمات تأمین اجتماعی افزود: به نظر می رسد نسبت به اهمیت این نوع بیمه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صورت نگرفته است.
وحدانی‌فر غیر حضوری بودن خدمات را ضمن تسهیل در خدمات دهی و کاهش بار هزینه ها باعث کاهش مراجعات غیر ضروری و کمک به مقابله با کرونا دانست و گفت : حذف دفترچه های درمانی نیز در این راستا مؤثر است.
وحدانی فر با اشاره به اینکه تنها یک بیمارستان جمعیت چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لیکک را پوشش می دهد بر ضرورت توجه مسئولین نسبت به احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در دهدشت تأکید کرد.
وی گفت: 50 هزار بیمه شده نیاز به بیمارستان دارند مسئولین استانی و کشوری باید متقاعد شوند که بیمارستان تامین اجتماعی ضروری است و چاره اندیشی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار