قوام فروزان:
دعوت به حضور نموده اید ضمن احترام و رعایت ادب و شرمندگی در برابر محبت های بی دریغ شما تا کنون چنین ضرورتی را احساس ننموده
کد خبر: ۹۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 15 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد قوام فروزان کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد برای مردم گچساران وباشت بیانیه ای صادر کرده است.متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

به نام خدا

*سپاس نامه*

مقام معظم رهبرى : ” نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آراى مردم حق النّاس است و با همه وجود از این حق ملت دفاع خواهد شد . "(١٣٩۴/٠۶/١٩)

وقتی با مردمی روبرو می شوی که محبت شان را بی دریغ نثار تو می کنند حیران می مانی، حیران از این همه محبت و اظهار لطف از جانب مردمی که تو را به خویش می خوانند شاید مرهمی باشی بر زخم هایشان ، درمانی باشی بر دردهایشان و نیز آرامشی باشی بر اضطراب هایشان.

منشأ این حیرانی ، مردمی است که همواره مرارت ها و تلخی های زندگی را به کور سوی امیدی برای نجات، صبوری می ورزند ، شاید درنگی بیاسایند. آنها برای همین آسودن است که به کنش سیاسی دست میزنند، نمی خواهند سیاست را به بی کنشی وانهند زیرا تنها راه نجات را حضور در میدان سیاست می دانند، میدانی برای تحقق عدالت و انصاف، آنها حق دارند خود را از حاشیه به متن بدل کنند تا دیده و شنیده شوند.

بر بنیان چنین نگاهی، نگارنده این سطور که از سوی دوستان ، همفکران و جریان های سیاسی و نیز اصناف و طوایف در حوزه های انتخابیه ی شهرستان های گچساران و باشت به حضور در صحنه انتخابات دعوت گردیده، بر خود لازم می داند تا نکاتی را محضر این عزیزان به احترام بیان نماید تا که قبول افتد و چه در نظر آید.

بنا به منویات مقام معظم رهبرى حضور در انتخابات و اعلام کاندیداتوری منوط به وجود ضرورتی خاص خواهد بود و درست وجود همین ضرورت است که حضور یا عدم حضور نامزدی را در صحنه انتخابات توجیه پذیر و یا توجیه ناپذیر می سازد. اینجانب در مدت زمانی که با درخواست های مکرر شما مردم عزیز روبرو بوده واز این کوچکترین خدمتگزارتان؛ دعوت به حضور نموده اید ضمن احترام و رعایت ادب و شرمندگی در برابر محبت های بی دریغ شما تا کنون چنین ضرورتی را احساس ننموده ولی چنانچه تحت هر شرایطی،در هر حوزه ی انتخابیه ای چنین ضرورتی احساس شود و به حضور نگارنده برای انجام این مسؤلیت خطیر اجتماعی نیاز مبرمی افتد با وجود تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و نبود فرصت و مجال کافی به منظور رایزنی و جلب موافقت مقامات مافوق و نیز رعایت تشریفات و سلسله مراتب اداری از حضوریافتن درصحنه انتخابات و ادای دین نسبت به شهروندان عزیز لحظه ای دریغ نخواهم ورزید؛هرچند "مجال بی رحمانه اندک باشد و واقعه سخت نامنتظر . ” اتخاذ چنین تصمیمی تنها به نکات یاد شده برنمی گردد بل موارد دیگری نیز وجود دارد که در شرایط کنونی ضرورتی به بیان آنها نیست و چنانچه موانع مفقود و مقتضی موجود باشد به استحضار شما مردم نجیب و شریف خواهد رسید.

در پایان بر خود لازم می دانم از حسن اعتمادی که دوستان، عزیزان و بزرگان به بنده ابراز داشته اند سپاسگزاری و متعاقبا مراتب ویژه ی قدردانی و سپاس خود را حضورا تقدیم خواهم نمود.

با تشکر فراوان ارادتمند مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت

قوام فروزان

بیست و سوم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار خورشیدى

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار