استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت قرار دارد، از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 18 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی به مناسبت اعیاد شعبانیه، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیرو در تامین امنیت جامعه، گفت: در سایه  این تلاش‌ها، آذربایجان ‌شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت قرار دارد، افزود: با تدبیر و زمان‌شناسی فرماندهی نیروی انتظامی استان، مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و در حوادث مختلف، دستاوردهای خوبی نصیب استان شده است.

پورمحمدی همچنین از برخورد سریع و قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان در پرونده سرقت طلافروشی خیابان حجتی تبریز قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام جدی استاندار آذربایجان شرقی نسبت به ایجاد انسجام، وحدت و همدلی در بین مسئولان استان، گفت: به‌رغم برخی از مشکلات، فضای خوبی در استان حاکم است.
 
سردار حسین عبدی افزود: آذربایجان ‌شرقی به دلیل اهمیت و حساسیت ویژه، همواره مورد طمع دشمنان است اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و حضور بموقع نیروهای نظامی و انتظامی، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :